Besvaret October 15, 2012 Bare af ren nysgerrig. Hvor mange dages fortrydelsesret har man som køber. Vi får nemlig først tilstandsrapporten at se når vi har sagt ja. Men er den noget lort så hopper vi fra. Og stort tillykke med huset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Bare af ren nysgerrig. Hvor mange dages fortrydelsesret har man som køber. Vi får nemlig først tilstandsrapporten at se når vi har sagt ja. Men er den noget lort så hopper vi fra. Og stort tillykke med huset Hvis I ikke har lavet nogle forbehold i købsaftalen, så som advokatforbehold, så kan du benytte fortrydelsesrettet i op til 6 hverdage efter underskrift, og hvis man benytter sig af den koster det 1 % af købsprisen. Hvis man har advokatforbehold så bruger man ikke sin fortrydelsesret, men kan fortryde uden at det koster noget, hvis advokaten ikke godkender. http://www.robinhus.dk/fakta/dokumenter/koebsaftale/forbehold.asp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Bare af ren nysgerrig. Hvor mange dages fortrydelsesret har man som køber. Vi får nemlig først tilstandsrapporten at se når vi har sagt ja. Men er den noget lort så hopper vi fra. Og stort tillykke med huset Hvad er det for noget pis, i skal da have den rapport inden i skriver under, nu må i vist lige skrue bissen på det er jer der står med det bedste kort :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Hvis I ikke har lavet nogle forbehold i købsaftalen, så som advokatforbehold, så kan du benytte fortrydelsesrettet i op til 6 hverdage efter underskrift, og hvis man benytter sig af den koster det 1 % af købsprisen.Hvis man har advokatforbehold så bruger man ikke sin fortrydelsesret, men kan fortryde uden at det koster noget, hvis advokaten ikke godkender. http://www.robinhus.dk/fakta/dokumenter/koebsaftale/forbehold.asp Hvad er det for noget pis, i skal da have den rapport inden i skriver under, nu må i vist lige skrue bissen på det er jer der står med det bedste kort :balloons enig med MLM, i skal ikke underskrive noget før i har en tilstandsrapport. Ellers ville jeg holde mig langt væk fra det hus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Ja endelig, endelig, endelig ikke skrive under på noget som helst inden I har den tilstandsrapport. Det lyder SÅ mærkeligt! Og derefter er det rigtigt at I (ikke sælger) har 6 dages fortrydelsesret..men koster 1% Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Jeg ville ikke købe noget uden tilstandsrapport det lyder sq noget suspekt... Så ville jeg helt sikkert have min egen byggesagkyndige med og have en advokat ind over og ja det kommer til at koste en del Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Bare af ren nysgerrig. Hvor mange dages fortrydelsesret har man som køber. Vi får nemlig først tilstandsrapporten at se når vi har sagt ja. Men er den noget lort så hopper vi fra. Og stort tillykke med huset Ifølge reglerne skal I have set tilstandsrapporten inden I skriver under medmindre sælger har fravalgt ordningen. Men det lyder det jo ikke til. Det må jo være på sælgers risiko at bestille og betale den. Det er jo det der skal til, for at få huset solgt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 men skal vi ikke gå tilbage til emnet, nemlig at Verdier har købt et super lækkert hus :) Hvornår kan i overtage huset Verdier??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 men skal vi ikke gå tilbage til emnet, nemlig at Verdier har købt et super lækkert hus :) Hvornår kan i overtage huset Verdier??? He he.. D. 1/12 og så skal vi lige have malet, ordnet gulve og sat nye døre i.. Men håber da vi har så mange hjælpere at vi kan rykke ind inden jul.. Men hold da fast hvor er vente tiden lang.. :whistling Udover det, så er jeg meget enig i at man ikke skal skrive under på noget før en tilstandsrapport.. :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 He he.. D. 1/12 og så skal vi lige have malet, ordnet gulve og sat nye døre i.. Men håber da vi har så mange hjælpere at vi kan rykke ind inden jul.. Men hold da fast hvor er vente tiden lang.. :whistling Udover det, så er jeg meget enig i at man ikke skal skrive under på noget før en tilstandsrapport.. :sm ej hvor fedt, at i kan komme til at holde jul i det nye hjem :) Vi havde også 2-3 mdr. inden vi kunne overtage vores hus i sin tid, og det holdt hårdt, for man vil bare gerne flyye ind i sit nye hjem med det samme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 15, 2012 Stort tillykke, synes det ser rigtig lækkert og ikke mindst hyggeligt ud. Og ja prisen er godt nok en anden herovre i det storkøbenhavnske :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2012 He he.. D. 1/12 og så skal vi lige have malet, ordnet gulve og sat nye døre i.. Men håber da vi har så mange hjælpere at vi kan rykke ind inden jul.. Men hold da fast hvor er vente tiden lang.. :whistling Udover det, så er jeg meget enig i at man ikke skal skrive under på noget før en tilstandsrapport.. :sm Ved præcist hvordan du har det vi har også lige underskrevet hus og så kan det bare ikke gå hurtigt nok.. Hvor er det dejligt for jer.. Bor i i lejlighed nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2012 Tillykke med huset :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites