Havbaek

Til jer der snart skal føde/har født..

10 indlæg i dette emne

Nu her 17 dage før min termin dato rammer, hvis jeg overhovedet går tiden ud, eller over ;)

Er da ved at være godt spændt og nervøs, og har da taget mig selv i at ønske jeg var tankelæser, og ved hvornår det går igang :unsure

Men det kan man jo ikke, jeg kan blot vente på tegnene.

Men for lige at aflede de der fødseltanker lidt, har jeg tænkt lidt over hvad jeg egentlig skal efter jeg har født.

Om jeg skal eller ikke skal lave en "mor tråd".

Ved jeg vil lave den for min egen skyld, og den vil jo nok også være rar nok for mig at have at følge lidt med i, og have det på skrift.

Men samtidig tænker jeg også, om det vitterlig er det værd at have en "mor tråd", for hvor mange vil læse den, skrive i den.

Vil jeg "huske" at opdatere nok i den, så den er værd for andre at læse, skrive i.

Jeg ved egentlig ikke rigtig hvad jeg vil.

Så vil lige høre om der er andre end mig der har overvejet den der "mor tråd" eller om I helt har fravalgt den, og bare har valgt at lave en tråd i de forskellige forums, når der lige er nogle spørgsmål m.m der melder sig og ja viser billeder når man lige har lyst uden den der "mor tråd" som samler det hele.

Del dette indlæg

Jeg har en mor tråd. Jeg er egentlig rigtig glad for den, jeg bruger den som en slags dagbog,

Selvfølgelig er det rart at folk vil læse med og skrive en kommentar, men bliver ikke ked af det når de ikke gør. Når man har født har man ikke så meget tid til at kommentere, og det er jo tit mødre der læser i mor trådene. Så min erfaring er mange læser med, men ikke alle har tid til at skrive en kommentar ( sådan har jeg det )

Det korte af det lange :-) jeg er glad for min mor tråd, for synes den er hyggelig at læse tilbage i :-) men du skal helt sikkert kun gøre der hvis du føler du har overskuddet :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er glad for min mortråd. :) Som regel er der nogen, der læser med, og det er superdejligt. :) Men når der ikke kommer svar er det også okay. Jeg synes stadig der er noget rart over bare at få følelser ned på skrift. :)

Men hvis jeg har noget, som jeg har behov for at få svar på, så opretter jeg altid en ny tråd med det pågældende spørgsmål. Det kunne jo være, at andre også havde gavn af svarene og jeg "forventer" ikke at andre har tid og overskud til at følge med i min tråd og se om jeg har brug for hjælp (ikke mindst fordi jeg selv er rigtig dårlig til at få fulgt med i tråde :blush). Så min mor-tråd er ikke et sted, hvor jeg søger hjælp. Det er bare et sted, hvor jeg kan dele glæder, sorger og lidt billeder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har en mor tråd. Jeg er egentlig rigtig glad for den, jeg bruger den som en slags dagbog,

Selvfølgelig er det rart at folk vil læse med og skrive en kommentar, men bliver ikke ked af det når de ikke gør. Når man har født har man ikke så meget tid til at kommentere, og det er jo tit mødre der læser i mor trådene. Så min erfaring er mange læser med, men ikke alle har tid til at skrive en kommentar ( sådan har jeg det )

Det korte af det lange :-) jeg er glad for min mor tråd, for synes den er hyggelig at læse tilbage i :-) men du skal helt sikkert kun gøre der hvis du føler du har overskuddet :-)

What she said :ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne ikke have sagt det bedre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto :ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er rigtig dårlig til at skrive og kommentere på andres råde, men følger med når der er noget der fanger mig, synes tit der er nogle andre der skriver det, jeg selv har tænkt, så synes at en gentagelse fra mig er unødvendig. Kommenterer, når jeg synes jeg har noget at byde ind med :)

Af samme årsag har jeg ingen mor-tråd. Tror jeg ville være for dårlig til at følge op på den, så det ville kun blive brudstykker, og synes det fungerer bedst når man bruger den som en blog. Istedet bruger jeg BK til hurtigt at få nogen løsninger på et konkret problem jeg har her og nu. Måske egentlig meget egoistisk, da jeg kan være dårlig til at hjælpe når andre har spørgsmål. Eller dvs. at jeg igen føler at andre kommer mig i forkøbet :) (I er så hurtige herinde)

Man skal gøre det man har lyst til og føler man har overskud til. Det er vel egentlig mit råd :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har IKKE en mor-tråd - og det er egentlig ikke et bevidst valg, jeg tænkte bare ikke over det lige efter fødslen og da jeg omsider kom til at tænke på det var Lise så gammel at jeg synes det var lidt for sent at starte sådan en op. Men jeg synes så heller ikke rigtig at jeg har så meget tid til at skrive på forummet og vil jo gerne læse og svare på diverse spørgsmål rundt omkring på forummet, så det er egentlig ok. Hvis jeg skulle opdatere en mor-tråd konstant, så ville jeg nok ikke nå ret meget rundt på resten af forummet og det synes jeg ville være en skam. Men ind imellem kunne jeg da godt ønske mig at have haft en, da jeg føler at folk ikke kender mig ligeså godt, som de gør med dem der har mor-tråde.

Jeg har så tilgengæld en billed-tråd, som jeg er rigtig glad for. Den er hurtig og nem at opdatere ift en mor-tråd, og så elsker jeg jo at vise billeder af min lille guldklump :badgirl Så det er min måde at fortælle lidt om mig selv og Lise på og vise hvordan det går herhjemme - i lidt grovere træk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også en mor tråd. Det er ikke altid der kommer kommentarer men det er tydeligt at der bliver fulgt med for da jeg fx skrev at min mand havde fået konstateret at han har en arvelig sygdom kom der masser af kram, også fra folk jeg ikke vidste kiggede med. Jeg skriver før min egen skyld, men kommentarer er hyggelige og bliver altid så glad når folk har efterladt en hilsen og en kommentar. Jeg læser selv i en masse mor tråde, kommenterer dog oftest kun i de samme,ed mindre der lige er noget der fanger mig. Nogle tråde har jeg opgivet fordi de simpelthen var for lange før jeg begyndte at kigge med.

Men når det.så er sagt så syntes jeg nu jeg kender dem jeg ikke læser mor tråde ved og dem som ikke har en mor tråd. Men det er nok takket være baby smalltalk og billed trådene men andre tråde giver jo også et fint billede af hvordan folk er - jeg syntes fx allerede jeg har et indtryk af dig og dine familie forhold og jeg aner ikke om du har en gravid tråd - men jeg følger da med hist og her og så danner der sig et billede!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også en mor tråd. Det er ikke altid der kommer kommentarer men det er tydeligt at der bliver fulgt med for da jeg fx skrev at min mand havde fået konstateret at han har en arvelig sygdom kom der masser af kram, også fra folk jeg ikke vidste kiggede med. Jeg skriver før min egen skyld, men kommentarer er hyggelige og bliver altid så glad når folk har efterladt en hilsen og en kommentar. Jeg læser selv i en masse mor tråde, kommenterer dog oftest kun i de samme,ed mindre der lige er noget der fanger mig. Nogle tråde har jeg opgivet fordi de simpelthen var for lange før jeg begyndte at kigge med.

Men når det.så er sagt så syntes jeg nu jeg kender dem jeg ikke læser mor tråde ved og dem som ikke har en mor tråd. Men det er nok takket være baby smalltalk og billed trådene men andre tråde giver jo også et fint billede af hvordan folk er - jeg syntes fx allerede jeg har et indtryk af dig og dine familie forhold og jeg aner ikke om du har en gravid tråd - men jeg følger da med hist og her og så danner der sig et billede!

Det har jeg ikke, for da jeg var gravid havde jeg ikke opdaget at de fandtes :D

Men hvor er det dejligt at vide at man ikke er totalt anonym bare fordi man ikke lige har sådan en mor-tråd (eller lign. gravid tråd osv) :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER