Oprettet October 3, 2012 Andre der ikke er i mødre gruppe eller bare kunne tænke sig at møde ? Mit løb ligesom ud i sandet :/ og savner at tale med andre der osse har det lige som en med de små :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Jeg er i Mødregruppe og elsker det.. Har det ligesom dig at det er rart at have nogle at snakke baby/børn med,, Hvorfor løb det ud i sandet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 De andre var bare meget ældre end mig og vi havde ikke rigtig noget til fælles desværre :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Øv hvor træls.. Hvor er du fra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Det var da super ærgeligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 27, 2012 Jeg er fra Kbh Hej. Jeg kunne godt være interesseret i at mødes engang imellem. Jeg er fra Viby Sjælland. Mvh Christina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 28, 2012 Jeg har en gruppe på facebook jeg har lavet sender lige link :). http://www.facebook.com/groups/332893436806298/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites