Oprettet October 3, 2012 Inspireret af dagens pletskud - synes jeg da vi skal have et dagens outfit :-) Jeg bliver ofte inspireret af hvad andre børn har på, og nogle dage ærger man sig da også over man ikke skal noget når baby har et særdeles fint outfit på :-) Så smid gerne løbende billeder op af hvad baby har på :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Er i dag inspireret af det kedelige vejr. Så vi skulle da have farvestrålende tøj på:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg kan godt lide tyrkiske, grønne og blå farver til Karoline. Så får hun ofte en tøsefarvet smæk på. Nogle gange bliver jeg bare træt af lyserødt, pink og lilla ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg kan godt lide tyrkiske, grønne og blå farver til Karoline. Så får hun ofte en tøsefarvet smæk på. Nogle gange bliver jeg bare træt af lyserødt, pink og lilla ;) Ej det var da en god ide. Er også smaskforelsket i de farer, men har holdt igen for alle kalder Zoey for en dreng :-S men det der var da en fed ide :-) Lækre lille mus :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Fed tråd. Min Molo-baby ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Lækre lille Molo-Mads :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Maja i dagens outfit som er tøj fra Name It Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Fed tråd. Min Molo-baby ;) Det ligner han er sådan en rigtig techno tramper (Måden han har hænderne på hehe...) :7himmel Hvor har I fine børn :7himmel Må vist hellere få taget det billede af Camille i kjole :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Maja i dagens outfit som er tøj fra Name It Åh hvor er det da bare helt fantastisk sødt (jeg ELSKER name it tøj :whistling) og sikke da en nuser model :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Forresten fantastisk tråd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Åh hvor er det da bare helt fantastisk sødt (jeg ELSKER name it tøj :whistling) og sikke da en nuser model :wub Tak :kram2 ja Name It har bare så meget fint tøj og så til overkommelige priser :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Min H&M bamse Ih det sæt har jeg ledt efter. synes det leggins er for fede, men min H&M har det ikke. Typisk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2012 Camille i kjole i går :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Ih det sæt har jeg ledt efter. synes det leggins er for fede, men min H&M har det ikke. Typisk hvor er du fra? og mener man kan købe det på nettet vi har nemlig også selv dette sæt til den lille der engang kommer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Dagens outfit :) Hvor er han fiiin. Hvor er bukserne fra? Det er lige sådan nogle jeg har ledt efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2012 Hvor er han fiiin. Hvor er bukserne fra? Det er lige sådan nogle jeg har ledt efter. Tak :) De er fra name it. Synes de er så fine. Har købt dem på bestseller.com en gang i foråret på udsalg mener jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Fandt ud af at vi havde en body med matchene strømper: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Dagens outfitt- igen med et mix af det "drengede" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Dagens outfitt- igen med et mix af det "drengede" :) Den body er min når K er vokset ud af den. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Den body er min når K er vokset ud af den. :) Javel :D Deal. Har den også i råhvid og brun ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Javel :D Deal. Har den også i råhvid og brun ;) Den tager jeg også :whistling put den i posen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Den tager jeg også :whistling put den i posen :whistling Jeg har skisme en pose til både dig og C :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 9, 2012 Maja i dagens outfit bestående af lilla Katvig kjole med fugle på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites