Guest LilleMig

Hold op i er skræmmende :O)

133 indlæg i dette emne

Nåe nu er der alligevel stille i hønsegården :D

Del dette indlæg

Nåe nu er der alligevel stille i hønsegården :D

Men ikke i lang tid :)

Jeg kunne sådan more mig over Alexander i forgårs. Han kom løbende fra badeværelset for at hoppe op på mig. Men han kom så til at træde mig i skridtet og som den velopdragne dreng han er sagde han jo straks: UNDSKYLD MOR, DET VAR IKKE MENINGEN JEG VILLE TRÆDE PÅ DIN TISSEMAND!

:lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne sådan more mig over Alexander i forgårs. Han kom løbende fra badeværelset for at hoppe op på mig. Men han kom så til at træde mig i skridtet og som den velopdragne dreng han er sagde han jo straks: UNDSKYLD MOR, DET VAR IKKE MENINGEN JEG VILLE TRÆDE PÅ DIN TISSEMAND!

:haha Skøre unge :haha

De er da simpelthen bare herlige de børn :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

:haha Skøre unge :haha

De er da simpelthen bare herlige de børn :kuller

Ja han er skør :loveshower

Det er sjovt som han allerede nu tror der er en ophøjet status ved at være ejer af en tissemand. Det er ikke noget jeg har lært ham!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja han er skør :loveshower

Det er sjovt som han allerede nu tror der er en ophøjet status ved at være ejer af en tissemand. Det er ikke noget jeg har lært ham!

:D hvor godt - de har altså noget med de tissegøjer, utrolig så tidligt de er fokuseret på dem :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahaha hvor er han go

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er utroligt, og så i den alder!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har helt styr på tissemænd! :D

Så ved jeg hvor jeg skal sende Tobias hen, når han kommer med spørgsmål om sin :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER