Guest LilleMig

Hold op i er skræmmende :O)

133 indlæg i dette emne

Gitte bare vent til du har et drengebarn der stiller 1000 spørgsmål til professoren, så vil jeg vædde på at du også googler de mærkeligste ting ^_^

Hvad gjorde man inden google?

Del dette indlæg

Hvad gjorde man inden google?

Så slog man op i sit go'e gamle Lademanns leksikon (gad vide om der står noget om morgenrejsning?! :D )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så slog man op i sit go'e gamle Lademanns leksikon (gad vide om der står noget om morgenrejsning?! :D )

Det er jo ikke kun om morgenen, men hver gang tissemanden er fyldt op med urin.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo ikke kun om morgenen, men hver gang tissemanden er fyldt op med urin.

Det er faktisk blodgennemstrømningen der gør det .. så nej, det er ikke kun om morgenen :)

Erektionen kommer i forbindelse med søvnen, hvor blodet cirkulere rundt i hele kroppen for at holde kroppen varm og vævet ved lige. Blodet strømmer til alle dele af kroppen, både til fingrer, tær og også til kønsdelene hos begge køn.

Man kalder det morgenrejsning, fordi man ofte først opdager, at pikken er stiv, når man vågner om morgenen, men faktisk har den været stiv og slap flere gange i løbet af natten, når blodet cirkulerer rundt.

Så er den skid vist snart slået, hva?! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk blodgennemstrømningen der gør det .. så nej, det er ikke kun om morgenen :)

Erektionen kommer i forbindelse med søvnen, hvor blodet cirkulere rundt i hele kroppen for at holde kroppen varm og vævet ved lige. Blodet strømmer til alle dele af kroppen, både til fingrer, tær og også til kønsdelene hos begge køn.

Man kalder det morgenrejsning, fordi man ofte først opdager, at pikken er stiv, når man vågner om morgenen, men faktisk har den været stiv og slap flere gange i løbet af natten, når blodet cirkulerer rundt.

Så er den skid vist snart slået, hva?! :D

haha jeg må prøve at holde mig vågen en nat, bare for at se den rejse sig og falde sammen hele tiden :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

haha jeg må prøve at holde mig vågen en nat, bare for at se den rejse sig og falde sammen hele tiden :lolhit

Pernille!! Nu stopper du :lol :lol :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pernille!! Nu stopper du :lol :lol :lol

:P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm viste jeg ikke skulle gå ind i denne tråd, nu sidder jeg og klukker for mig selv mens manden kigger underligt :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm viste jeg ikke skulle gå ind i denne tråd, nu sidder jeg og klukker for mig selv mens manden kigger underligt :P

:badgirl :badgirl

Del dette indlæg

Annonce ♥

:badgirl :badgirl

:blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

I er sgu tossede :loveshower

men det er altså super hyggeligt :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nemlig :D

Louise hvordan er snakken med sønnen gået??

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biglove MEGET...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nemlig :D

Louise hvordan er snakken med sønnen gået??

Forklaring godtaget med et nå okay :rolleyes ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

nogle gange skal der slet ikke så meget til :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

hihi det var da meget heldigt.

Uhhh glæder mig ikke til vi skal igang med B, der er heldigvis LÆNGE til :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

nogle gange skal der slet ikke så meget til :)

Nej overhovedet ikke :)

men spørgsmålet ville garanteret dukket op igen hvis ikke det var blevet besvaret ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå det gik da nemt....

Del dette indlæg

Annonce ♥

hihi det var da meget heldigt.

Uhhh glæder mig ikke til vi skal igang med B, der er heldigvis LÆNGE til :D

Det er lidt sjovt nogle af de ting der bliver spurgt om - Albert ville gerne vide hvorfor han havde 2 tissemænd (pung :D )

Jeg smiler men snakker naturligt med dem fordi jeg gerne vil at de skal kunne spørge om alt.

Derfor korser jeg mig når Dan han fniser som en 13årig skoledreng hver gang drengene spørger til sådanne ting :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er lidt sjovt nogle af de ting der bliver spurgt om - Albert ville gerne vide hvorfor han havde 2 tissemænd (pung :D )

Jeg smiler men snakker naturligt med dem fordi jeg gerne vil at de skal kunne spørge om alt.

Derfor korser jeg mig når Dan han fniser som en 13årig skoledreng hver gang drengene spørger til sådanne ting :rolleyes

Jamen det da også rart at vide :P sådan har jeg det også de skal have svar på alt så de tør spørge. tror sgu også K prøver at komme uden om den snak når tid er, tror han er alt for genert til det.

Men han siger jo han har haft den med Emil og B så er min opgave men nu må vi se

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tror du er en skøn mor... :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

MÆND!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tror du er en skøn mor... :biglove

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kiss

jamen det var så lidt, men det tror jeg. Tror også at der bliver grinet en del hos jer

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER