Oprettet October 3, 2012 Er det ikke en verdensklasse dato og tidspunkt, jeg syntes simpelhen det er for sjovt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Ha ha, jo den er ret så speciel ;) glæd dig, det er fantastisk at få den lille at se for første gang. Var selv til NF i mandags, og det var virkelig vildt at se at der ligger et lille menneske nede i maven ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Ha ha, jo den er ret så speciel ;) glæd dig, det er fantastisk at få den lille at se for første gang. Var selv til NF i mandags, og det var virkelig vildt at se at der ligger et lille menneske nede i maven ;) Jeg glæder mig sørme også, og glemmer aldrig så virkelig det blev ved NF. Det her er mit 3 barn, men glæder mig stadigvæk helt vildt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 10, 2012 Der er så en update i min nye graviditetstråd :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites