Oprettet October 2, 2012 Er der nogen herinde der bruger Endomondo til at registere deres træning? Jeg tænkte på at oprette en gruppe for babyklar-tøser hvor man kan heppe lidt på hinanden. Skriv her hvis det har interesse så finder jeg ud af at oprette den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg vil meget gerne være med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg har aldrig prøvet at bruge det, men så det her post i går og hentede appen, så jeg siger også bare ja, tak. Hvor meget jeg bruger den her i starten, ved jeg ikke, men lidt har også ret og jeg går da nogle ture :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg har også lige hentet appen efter at jeg så dette opslag så jeg vil også gerne være med :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Hyggeligt :) jeg opretter en gruppe lidt senere og så skriver jeg lige herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg bruger det og vil meget gerne være med :) Får dog ikke løbet så meget efter jeg er startet på job, men måske dette kan hjælpe mig... Super idé :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Nu har jeg oprettet en gruppe der bare hedder Babyklar. Der kan i sende anmodninger om at være med. Jeg har ikke lavet den åben for synes det er rart den ikke er helt offentlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Nu har jeg oprettet en gruppe der bare hedder Babyklar. Der kan i sende anmodninger om at være med. Jeg har ikke lavet den åben for synes det er rart den ikke er helt offentlig :) Har lige ansøgt. Men tænkte på om du ikke kunne ændre navnet til BK? Det er lidt mere anonymt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Har lige ansøgt. Men tænkte på om du ikke kunne ændre navnet til BK? Det er lidt mere anonymt. :) Det kan jeg godt se :) Den hedder Team BK nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites