Guest

Endomondo

9 indlæg i dette emne

Er der nogen herinde der bruger Endomondo til at registere deres træning? Jeg tænkte på at oprette en gruppe for babyklar-tøser hvor man kan heppe lidt på hinanden.

Skriv her hvis det har interesse så finder jeg ud af at oprette den :)

Del dette indlæg

Jeg vil meget gerne være med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig prøvet at bruge det, men så det her post i går og hentede appen, så jeg siger også bare ja, tak. Hvor meget jeg bruger den her i starten, ved jeg ikke, men lidt har også ret og jeg går da nogle ture :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også lige hentet appen efter at jeg så dette opslag så jeg vil også gerne være med :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hyggeligt :) jeg opretter en gruppe lidt senere og så skriver jeg lige herinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg bruger det og vil meget gerne være med :) Får dog ikke løbet så meget efter jeg er startet på job, men måske dette kan hjælpe mig...

Super idé :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg oprettet en gruppe der bare hedder Babyklar. Der kan i sende anmodninger om at være med. Jeg har ikke lavet den åben for synes det er rart den ikke er helt offentlig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg oprettet en gruppe der bare hedder Babyklar. Der kan i sende anmodninger om at være med. Jeg har ikke lavet den åben for synes det er rart den ikke er helt offentlig :)

Har lige ansøgt. Men tænkte på om du ikke kunne ændre navnet til BK? Det er lidt mere anonymt. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige ansøgt. Men tænkte på om du ikke kunne ændre navnet til BK? Det er lidt mere anonymt. :)

Det kan jeg godt se :) Den hedder Team BK nu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER