Beem

Nytårs bordet?

39 indlæg i dette emne

Ej helt ærligt hvad får folk til sådan noget, men ja det beviser jo tydeligt hvor meget det egentlig grisser at have starin lys

Det er jo dyrt at få malet om, især efter sod, og så er det jo billigere hvis forsikringen vil betale ;)

Del dette indlæg

Det er jo dyrt at få malet om, især efter sod, og så er det jo billigere hvis forsikringen vil betale ;)

Folk der synker så lavet er for meget :/

Det er en af de ting man må tage med i livet... Masser af stearin lys = maling liiidt oftere..

Men nogen lys er så os være end andre.. Kan huske da vi boede i Odense i lejligheden - kunne ikke forstå hvorfor vi var så sorte ved næsen og i næsen :S Det viste sig og være de lys vi havde købt..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Folk der synker så lavet er for meget :/

Det er en af de ting man må tage med i livet... Masser af stearin lys = maling liiidt oftere..

Men nogen lys er så os være end andre.. Kan huske da vi boede i Odense i lejligheden - kunne ikke forstå hvorfor vi var så sorte ved næsen og i næsen :S Det viste sig og være de lys vi havde købt..

Ejj hvor ulækkert ;) Tænkt det kan gøre det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejj hvor ulækkert ;) Tænkt det kan gøre det

Ja vi undrede os meget.... Og så snart vi smed dem ud og købte andre - så var problemet væk...

Del dette indlæg

Annonce ♥

når så skal vi have dug alligevel, jysk havde velour til 40kr.. så en lys lavendel blev det til :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ikke være hjemme i år, derfor har jeg købt afsindige mængder borbomber, glimmer, serpentiner og andet gejl ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ikke være hjemme i år, derfor har jeg købt afsindige mængder borbomber, glimmer, serpentiner og andet gejl ^_^

HAHA pas på hævnen er sikker sød ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

HAHA pas på hævnen er sikker sød ;)

Jeg ta'r gerne udfordringen op ^_^

Da vi flyttede fra lejligheden i maj fandt vi rester fra nytårsglimmerdims fra 03/04 :lol

- og jeg gjorde altså rent engang imellem :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahahaha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi flyttede fra lejligheden i maj fandt vi rester fra nytårsglimmerdims fra 03/04 :lol

HAHAH - :P :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her bliver det åbenbart traditionelt- ungerne valgte det med masser af farver :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er jo ulempen med ilt apperat... sådan er det os når min bedstemor er i nærheden.. MEN man kan jo også sagtens hygge alligevel...

Vi glæder os til at se billeder ;)

:whistling :whistling :whistling

Sødee Beem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER