Beem

Nytårs bordet?

39 indlæg i dette emne

Hvordan skal jerse se ud, farver, pynt mm... ?

Hvad har i i tankerne?

Del dette indlæg

Har ikke lige overvejet det, da vi jo kun skal være os :)

Men det kan jo være ungerne har nogle ideer imorgen når vi skal have handlet ind sammen med en million andre mennesker :( :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja nu skal det foregå hos vennerne.. og hvis det bliver som det plejer.. så er der glimmer og stads ALL over.. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vu hqar en hund hjemme, som ikke er til nogle bang eller lignende, så vores bord bliver uden bordbomber eller lignende, men med hvid dug, hvide tallerkner, levende lys i hvide på høje stager i sølv, så de passer til bestikket...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme er lys, ild mm jo no go pga Emil's ilt så intet der siger bang eller noget til os.

Vi skal have sort dug, lilla servietter, sølv pynt og lilla genistera (afslåret blomster) i søde små vaser i forskellige højder, farver og former

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ikke være hjemme i år, så har ikke tænkt på det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme er lys, ild mm jo no go pga Emil's ilt så intet der siger bang eller noget til os.

Vi skal have sort dug, lilla servietter, sølv pynt og lilla genistera (afslåret blomster) i søde små vaser i forskellige højder, farver og former

Ja det er jo ulempen med ilt apperat... sådan er det os når min bedstemor er i nærheden.. MEN man kan jo også sagtens hygge alligevel...

Vi glæder os til at se billeder ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er jo ulempen med ilt apperat... sådan er det os når min bedstemor er i nærheden.. MEN man kan jo også sagtens hygge alligevel...

Vi glæder os til at se billeder ;)

ork ja man lærer at finde fyrfadslys på batterier charmerende :P

Ej syntes nu det var svært i starten men nu det jo bare sådan det er, så smider vi en lyskæde ekstra i vinduet mm

Del dette indlæg

Annonce ♥

ork ja man lærer at finde fyrfadslys på batterier charmerende :P

Ej syntes nu det var svært i starten men nu det jo bare sådan det er, så smider vi en lyskæde ekstra i vinduet mm

Ja lige præcis... man finder det positive frem...

Del dette indlæg

Annonce ♥

du kender godt de der lys med batteri i, så det ser ud som om det er tændt med flamme ikke? tænkte, at det kunne være en mulighed for jer...

Del dette indlæg

Annonce ♥

du kender godt de der lys med batteri i, så det ser ud som om det er tændt med flamme ikke? tænkte, at det kunne være en mulighed for jer...

Ja dem kender man i hvertfald som sosu, de er nærmest fast inventar hos de ældre- så smart :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep ork de har vi også i vores udvalg men tak for tanken :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beem, den 29 December 2010 - 11:19 PM, sagde:

ork ja man lærer at finde fyrfadslys på batterier charmerende

Det tror jeg hun gør søde ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Beem, den 29 December 2010 - 11:19 PM, sagde:

ork ja man lærer at finde fyrfadslys på batterier charmerende

Det tror jeg hun gør søde ;)

:P Hun har susende travlt det derfor den glipper :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:P Hun har susende travlt det derfor den glipper :P

Ja tror du har ret ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja tror du har ret ;)

jeg havde bare liiiiiiige overset det, at Milla allerede havde opdaget de lys, men jeg kender til dem ifbl med mit arbejde som sosu-hjælper i et demens afsnit, hvor man ikke bare lader levende lys brænde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ikke være hjemme i år, så har ikke tænkt på det ;)

Det samme her :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke noget nytårs bord i år, da jeg skal på arbejdet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores bliver i sort solv og lilla tror jeg :) har købt lidt af hver, og så kommer der nok lidt ikke farvekoordinereat ind når pigerne går igang ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har nogle stykker af de lys herhjemme, men det er fordi jeg helst ikke vil have levende lys tændt pga af sod, der kom maleren op i mig :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal ikke have dug, det kan nadja ikke finde ud af, men jeg har købt lilla lys og blomster så stor pået fad, og dertil festlige servietter, serpentiner, glitter med happy new year, bor bomber osv osv... her bliver der hvertfald rigeligt af sådan stads :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

vores bliver i guld og sølv, det har drengene valgt. sølvdug med guld servietter og guld lyse stager (altså ikke ægte guld vel :)) og massevis af serpentiner og bordbomber. vi har købt en masse af de dersens med snor i som børnene kan trække i uden at futte det hele af :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har nogle stykker af de lys herhjemme, men det er fordi jeg helst ikke vil have levende lys tændt pga af sod, der kom maleren op i mig :whistling

Det er faktisk også noget af det jeg nyder ved de lys med batterier, ingen sod

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er faktisk også noget af det jeg nyder ved de lys med batterier, ingen sod

I min lære tid har jeg oplevet så mange mennesker, forsøge at fuske med forsikring, i at de havde fået røgskade fra deres brændeovn. Hvor man tydligt kunne se, at det var fra de mange starinlys de havde stående ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

I min lære tid har jeg oplevet så mange mennesker, forsøge at fuske med forsikring, i at de havde fået røgskade fra deres brændeovn. Hvor man tydligt kunne se, at det var fra de mange starinlys de havde stående ;)

Ej helt ærligt hvad får folk til sådan noget, men ja det beviser jo tydeligt hvor meget det egentlig grisser at have starin lys

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER