Oprettet October 2, 2012 Ja jeg har lige pludselig lidt tid til BK igen! -så jeg har masser af spørgsmål... Min pige laver nogle flotte farverige bleer (gul-orange), og vi har selvfølgelig af og til nogle uheld, så der kommer poop på gylpeklude, håndklæder, stofbleer(selvfølgelig), og vaskeklude... Mæææææn min vaskemaskine formår ikke at vaske farven helt væk!? Jeg vasker ved 60 grader og med neutral vaskepulver! <_< Er jeg den eneste, eller er der nogen som kender lidt tricks? synes det er lidt øv med gule plamager på alt ting (det virker rent, bortset fra misfarvningen) Tak på forhånd :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Vanish :7himmel Vores bedste ven, i kampen mod bæ-pletter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Vanish :7himmel Vores bedste ven, i kampen mod bæ-pletter... :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 For real?? Hende der damen er jo mega irriterende, selvom hun lover at det hvide tøj forbliver hvidt!!! Jeg må jo overgive mig så!! :super TAK Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Har købt noget biotex pletfjerner med enzymer som virker hver gang :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Her har kogevask 95grader indtil videre fået stofbleerne rene. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Her har kogevask 95grader indtil videre fået stofbleerne rene. :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Du kan også bare gnide pletten ind i opvaskesæbe for derefter at ligge det i en pose også vaske det bagefter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Jeg synes at jeg ska bruge opvaskemiddel før at jeg får de bæ-pletter helt væk i forhold til at bruge vanish. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Jeg er på vanish holdet - det er også svanemærket og vist også allergi mærket(hvis man går op i det) - mit er bare købt for flere år siden så det har vist ikke mærkerne - men nu her så ryger der en skefuld i HVER vask, de helt slemme pletter putter jeg lidt flydende håndsæbe på når jeg har skyllet bæen af, og hvis pletten er stor ligger jeg det i blød i varmt vand med rigelige mængder vanish! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Vanish :7himmel Vores bedste ven, i kampen mod bæ-pletter... Nemlig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Ja jeg har lige pludselig lidt tid til BK igen! -så jeg har masser af spørgsmål... Min pige laver nogle flotte farverige bleer (gul-orange), og vi har selvfølgelig af og til nogle uheld, så der kommer poop på gylpeklude, håndklæder, stofbleer(selvfølgelig), og vaskeklude... Mæææææn min vaskemaskine formår ikke at vaske farven helt væk!? Jeg vasker ved 60 grader og med neutral vaskepulver! <_< Er jeg den eneste, eller er der nogen som kender lidt tricks? synes det er lidt øv med gule plamager på alt ting (det virker rent, bortset fra misfarvningen) Tak på forhånd :D Vores laver også den slags :-( men jeg smider det ind ved 95 grader og det er lige meget om det også er hendes tøj. Kan det ikke holde til det er det bare ærgeligt. Og så snart jeg har skiftet sådan en ble hvor det sidder andre steder end bleen så bliver det forskellige skyllet op. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg gnider pletterne ind i fast håndsæbe... Skyller det plettede op lige efter uheldet er sket og gnider så håndsæbe på... Og så ryger det med i vaskemaskinen ved næste vask.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg skyller også med det samme og gnider opvaskemiddel på, hvorefter jeg så lader det ligge lidt sådan og trække i en 20-30 min, hvorefter jeg så smider det til vask på 60 grader. Har ikke haft nogle problemer med at få det af på den måde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Jeg har været ude for at de allerede nævnte ting ikke hjalp, men der hjalp det at lægge det vådt i solen - det fjernede det sidste skjold! Del dette indlæg Link to post Share on other sites