Oprettet October 1, 2012 I hvilket indlæg har jeg gemt min Loverboy 6? Den der først skriver linket herinde til den besvarelse, hvor jeg har indsat Loverboy 5 billedet, har vundet et besøg fra mig. Og hvis du er en af dem, der surfer fra din mobil telefon og ikke kan linke så er det da ok at skrive, hvilket indlæg han er i fremfor at linke, hvis du da ikke kan finde ud af det... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Du mener vel linker til besvarelsen med Loverboy 6? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Susanne skynd dig da at link til nr 5. Det er jo det den flinke heks skriver haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 nå så susanne er stadig vågen - det var en tester. ja ja jeg mener nr. 6 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Susanne skynd dig da at link til nr 5. Det er jo det den flinke heks skriver haha Arg! Dammit, at jeg ikke tænkte så hurtigt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Filikus jeg har dig stærkt mistænkt for at snyde med sådan et scanningsapparat der kan søge på forumet efter min Loverboy. For det var dælme hurtigt din kvikke pipfugl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Filikus jeg har dig stærkt mistænkt for at snyde med sådan et scanningsapparat der kan søge på forumet efter min Loverboy. For det var dælme hurtigt din kvikke pipfugl. Woop Woop :balloon Nu har jeg søgt og søgt de andre gange og ALTID for sent. Men nu lykkedes det :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites