Besvaret December 30, 2010 En lille quickie på rådhuset ^_^ Prut eller fims? det afhænger af, hvem jeg snakker til, for hos hunden er prut = afføring, skal du ud og prutte = skal du ud og sk'de og fimer du? til manden hedder det slog du lige en prut der, når han lader en luft gå plakater eller malerier? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Ej go'nat! ^_^ Godnat fjolle ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 det afhænger af, hvem jeg snakker til, for hos hunden er prut = afføring, skal du ud og prutte = skal du ud og sk'de og fimer du? til manden hedder det slog du lige en prut der, når han lader en luft gå plakater eller malerier? :lol meget seriøs forklaring Gitte :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Malerier. Guld eller sølv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Malerier. Guld eller sølv? Guld, og da jeg er forår i hudtype, kommer jeg til at se bleg ud med sølvsmykker ynglings parfume? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Guld, og da jeg er forår i hudtype, kommer jeg til at se bleg ud med sølvsmykker ynglings parfume? Nøj - jeg kan nå at svare :) Har mange, men bla D&G Light blue og Lancome Attraction :) Stilrent hjem eller masser ad nips ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Nøj - jeg kan nå at svare :) Har mange, men bla D&G Light blue og Lancome Attraction :) Stilrent hjem eller masser ad nips ?? Stilrent hjem Fuld eller ædrug i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Stilrent hjem Fuld eller ædrug i aften Ædru - hader tømmermænd så det sker meget sjældent jeg drikker mig i hegnet :) Musiksmag?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Ædru - hader tømmermænd så det sker meget sjældent jeg drikker mig i hegnet :) Musiksmag?? Pop hvor lang tid bruger du på et bad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Pop hvor lang tid bruger du på et bad? Kommer an på om ungerne er med, men bare mig selv så ca. 10-15 min højhælet eller flade sko?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Kommer an på om ungerne er med, men bare mig selv så ca. 10-15 min højhælet eller flade sko?? Flade, kan ikke finde ud af at gå i højhælet :( Storby ferie eller naturferie? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Flade, kan ikke finde ud af at gå i højhælet :( Storby ferie eller naturferie? Den er svær at svare på, må nok heller sige begge Bukser eller kjole?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Bukser :) Spændende mad eller go gamldaws føde?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Bukser helt klart og har altid været Sommer eller vinter ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Bukser :) Spændende mad eller go gamldaws føde?? :) Spændende mad helt klart familiefester eller intime fester Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Bukser helt klart og har altid været Sommer eller vinter ? sommer og vinter nylonstrømper eller uden, når man har nederdel på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 sommer og vinter nylonstrømper eller uden, når man har nederdel på? Med nylonstrømper - kan ikke have når lårene "klistrer". Hæle eller flade sko? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Med nylonstrømper - kan ikke have når lårene "klistrer". Hæle eller flade sko? gerne en lille hæl, men ellers flade sko, har en kvæstet fod der ikke kan holde til høje hæle. Traditionelt nytårsmad eller eksotisk ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 gerne en lille hæl, men ellers flade sko, har en kvæstet fod der ikke kan holde til høje hæle. Traditionelt nytårsmad eller eksotisk ? Traditionelt- er meget kræsen :blush Billeder af dig selv fremme i dit hjem ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Traditionelt- er meget kræsen :blush Billeder af dig selv fremme i dit hjem ??? Vi har haft vores bryllupsbillede hængende, er lige pt udbyttet med mins mand og en dø ko (historien kommer i et andet afsnit hvis nogle gider høre den da den er lang) Træt eller frisk ligenu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Vi har haft vores bryllupsbillede hængende, er lige pt udbyttet med mins mand og en dø ko (historien kommer i et andet afsnit hvis nogle gider høre den da den er lang) Træt eller frisk ligenu Træt... Har sovet for meget i nat, og skal læse til eksamen <_< Fugl eller fisk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Træt... Har sovet for meget i nat, og skal læse til eksamen <_< Fugl eller fisk? Begge dele :) Stof eller læder sofaer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Træt... Har sovet for meget i nat, og skal læse til eksamen <_< Fugl eller fisk? Helt klar fugl Sort eller hvid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Begge dele :)Stof eller læder sofaer? læder det er nemmeste at holde Helt klar fuglSort eller hvid sort, det passer til alt og virker slankende forår eller efterår Del dette indlæg Link to post Share on other sites