Besvaret January 12, 2011 råhvide hvad farve er jeres hus det er varmt gul, har sådan en lidt speciel farve, da det ikke er den almindelig gule farve hæk eller hegn ved jeres grund? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 råhvide hvad farve er jeres hus Lys sandfarvet agtigt ;) Har i flagstang? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Lys sandfarvet agtigt ;) Har i flagstang? nope hæk eller hegn rundt om haven? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 nope hæk eller hegn rundt om haven? Vi må KUN have bøgehæk så det har vi så når frosten forsvinder og kommunen kommer og sætter den ;) Bruger du ansigtspleje? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Vi må KUN have bøgehæk så det har vi så når frosten forsvinder og kommunen kommer og sætter den ;) Bruger du ansigtspleje? jep jeg bruger dag og nat creme bl.a. hmmm for eller imod Tina Lund Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 det er varmt gul, har sådan en lidt speciel farve, da det ikke er den almindelig gule farve hæk eller hegn ved jeres grund? alm grøn hæk Lys sandfarvet agtigt ;) Har i flagstang? nej touch eller alm mobil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 alm grøn hæk nej touch eller alm mobil alm. mobil byliv eller landliv? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 alm. mobil byliv eller landliv? by liv men en lille by bk eller facebook Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 jep jeg bruger dag og nat creme bl.a. hmmm for eller imod Tina Lund både og vild med dans eller x factor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 både og vild med dans eller x factor Vild med dans Politik: Rød eller blå? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Vild med dans Politik: Rød eller blå? RØD MEGET RØD bør lene espersen blive eller gå som formand for C Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 RØD MEGET RØD bør lene espersen blive eller gå som formand for C GÅ - men har intet alternativ som leder Hvad ser du mest TV2 eller DR kanaler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 GÅ - men har intet alternativ som leder Hvad ser du mest TV2 eller DR kanaler? vi ser faktisk meget DR , så det må være svaret... dit kæledyrs navn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 vi ser faktisk meget DR , så det må være svaret... dit kæledyrs navn? havde en hund som hed bølle ost eller syltetøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 vi ser faktisk meget DR , så det må være svaret... dit kæledyrs navn? Mikkel Handler du dagligvarer på nettet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Mikkel Handler du dagligvarer på nettet? nej støvler eller sko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 nej støvler eller sko Helt klart støvler - nogle gange langt ind i foråret, hehe. :) Er du mest tøset eller mest rå? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Helt klart støvler - nogle gange langt ind i foråret, hehe. :) Er du mest tøset eller mest rå? tøset bad or good girl? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 tøset bad or good girl? Bad girl... Har du nogensinde haft en one night stand? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Bad girl... Har du nogensinde haft en one night stand? ja det har jeg, og jeg troede at det skulle blive til mere, men det mente han ikke :( hvor mange forhold har du bag dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 To seriøse + fem, som jeg TROEDE var seriøse, men det mente de ikke. :-S Hvad er din livret? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Helt klart støvler - nogle gange langt ind i foråret, hehe. :) Er du mest tøset eller mest rå? er blevet mere tøset med alderen pop eller rock Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 To seriøse + fem, som jeg TROEDE var seriøse, men det mente de ikke. :-S Hvad er din livret? en god rib eye med kartofler og salat leverpostej eller makral Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 en god rib eye med kartofler og salat leverpostej eller makral Den er dælme svær! Altså hvis leverpostejen er lun og med "pøjhatte" (champignoner) og bacon så absolut leverpostejen! Men på en almindelig hverdag er en makrel med mayo også guld værd ;) Bager du selv dine småkager til jul? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Den er dælme svær! Altså hvis leverpostejen er lun og med "pøjhatte" (champignoner) og bacon så absolut leverpostejen! Men på en almindelig hverdag er en makrel med mayo også guld værd ;) Bager du selv dine småkager til jul? nej det får jeg min mor til... hmmm ynglingslegetøj, da du var barn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites