Besvaret January 9, 2011 Tv2.. Zoo eller cirkus? helt klart zoo Hvor længe har du haft FB profil? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 helt klart zoo Hvor længe har du haft FB profil? Siden før det blev "kendt".. satte dog min profil i dvale i kortere tid.. men er tilbage ;) Snorker du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Siden før det blev "kendt".. satte dog min profil i dvale i kortere tid.. men er tilbage ;) Snorker du? Nej, det har jeg aldrig hørt! Men jo, når jeg er gravid eller forkølet gør jeg. Flødeskumskage eller tørkage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Nej, det har jeg aldrig hørt! Men jo, når jeg er gravid eller forkølet gør jeg. Flødeskumskage eller tørkage? Uhm nu blev jeg lækker sulten.. SKAM dig.. :lolhit Hmm flødeskumskage (Og nu må jeg igang med at lave en fedtfattig gulerodskage...) Tomater eller agurker? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Nej, det har jeg aldrig hørt! Men jo, når jeg er gravid eller forkølet gør jeg. Flødeskumskage eller tørkage? Tørkage :P Føtex eller kvickly Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Kvickly Tørrestativ eller tumbler? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Kvickly Tørrestativ eller tumbler? Tørrestativ sorte eller hvide tennissokker Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Sorte Ynglingsting i dit hjem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Sorte Ynglingsting i dit hjem? Manden/Katten ;) Pyntepuder i sofaen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Manden/Katten ;) Pyntepuder i sofaen? Jeps sorte og røde Kabelbakke eller ledninger inde i muren :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Manden/Katten ;) Pyntepuder i sofaen? Jep, men de kan godt bruges til andet end til pynt ;) Radiostation? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 P3 findes der andre :-)))))) Paradise eller par på prøve Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 P3 findes der andre :-)))))) Paradise eller par på prøve Ja der gør da så :P Begge dele :) Ynglingsfilm? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Har ikke en enkel.. men mange... Yndlings dressing? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Har ikke en enkel.. men mange... Yndlings dressing? helt klart tusindende islandske spiderman eller x-men Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 helt klart tusindende islandske spiderman eller x-men Hmm egentligt begge - men nok mest x-men - hun er da lidt sej hende der kan trække livet ud af andre ;) Slips eller butterfly? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Hmm egentligt begge - men nok mest x-men - hun er da lidt sej hende der kan trække livet ud af andre ;) Slips eller butterfly? slips lårkort eller fodlang nederdel? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 slips lårkort eller fodlang nederdel? Lårkort (har vidst ikke kroppen til det...) Hvad TROR du på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Lårkort (har vidst ikke kroppen til det...) Hvad TROR du på? den kristne lutherske gud ynglings fritids beskæftigelse? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 den kristne lutherske gud ynglings fritids beskæftigelse? At fotografere Wii el. Ps3? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 At fotografere Wii el. Ps3? wii´en helt klart verdens lækreste skuespiller er? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 wii´en helt klart verdens lækreste skuespiller er? Øhm øhm.. Igen - der er mange men den jeg først kommer i tanke om lige nu er Vin Diesel Bedste tøse serie? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Øhm øhm.. Igen - der er mange men den jeg først kommer i tanke om lige nu er Vin Diesel Bedste tøse serie? klart Anne fra Grønnebakken ynglings tegneseriefigur Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 klart Anne fra Grønnebakken ynglings tegneseriefigur Jerry (Fra Tom & Jerry) Yndlings the? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Jerry (Fra Tom & Jerry) Yndlings the? solbærthe, den smager nemlig ligesom solbærvodka :) kan du smage forskel på billig cola og mærke cola? Del dette indlæg Link to post Share on other sites