Besvaret January 7, 2011 Kommer an på humøret... :) Lige nu Matador på dvd med manse.. Alm. eller ristet hotdog? Alm. HELT klart!! cocio eller cola til?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Alm. HELT klart!! cocio eller cola til?? Åhh en lun cocio er jo god til.. Cola zero drikker jeg jo til dagligt ;) Dvd eller VHS? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Dvd Rød eller blå fløj? Har altid stemt Konservativ - men da de har sparket til et emne der betyder meget for mig - så er jeg fuldstændig i forvirring over hvad jeg vil stemme næste gang! Hvilken James Bond var den bedste? (skuespiller) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Har altid stemt Konservativ - men da de har sparket til et emne der betyder meget for mig - så er jeg fuldstændig i forvirring over hvad jeg vil stemme næste gang! Hvilken James Bond var den bedste? (skuespiller) Ingen anelse hader James Bond film :) Ynglings dansk film? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Har altid stemt Konservativ - men da de har sparket til et emne der betyder meget for mig - så er jeg fuldstændig i forvirring over hvad jeg vil stemme næste gang! Hvilken James Bond var den bedste? (skuespiller) ha ha ha- som om der er nogen inde i james bond:-D næ du, den hopper jeg sgi ikke på! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 ha ha ha- som om der er nogen inde i james bond:-D næ du, den hopper jeg sgi ikke på! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Ingen anelse hader James Bond film :) Ynglings dansk film? Baronessen fra benzintanken :) Hvilken tøjstil har du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Baronessen fra benzintanken :) Hvilken tøjstil har du? Min egen... Vingummi eller lakrids? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Min egen... Vingummi eller lakrids? lakrids Sød eller salt ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Salt lakrids! Hvilken film er din favorit? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Hvilken film er din favorit? Farven Lilla Ynglingsdrink ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Har altid stemt Konservativ - men da de har sparket til et emne der betyder meget for mig - så er jeg fuldstændig i forvirring over hvad jeg vil stemme næste gang! Hvilken James Bond var den bedste? (skuespiller) daniel Craig push up eller bøjle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Farven Lilla Ynglingsdrink ? captajn morgan hjemmet eller ude og hjemme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 daniel Craig push up eller bøjle Det hele - alt der kan gøre :hophop større end maven er velkommen!! Rod eller orden?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Det hele - alt der kan gøre :hophop større end maven er velkommen!! Rod eller orden?? Orden Vand med eller uden brus? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Orden Vand med eller uden brus? Med til mad og uden ellers.. Elektrisk tandbørste eller almindelig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2011 Med til mad og uden ellers.. Elektrisk tandbørste eller almindelig? Almindelig.. Dansk mad eller udenlandsk? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Almindelig.. Dansk mad eller udenlandsk? Mest fransk lige pt. ;) - men ellers en blanding, vi kan lide det hele Udearbejdende eller hjemmegående? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Mest fransk lige pt. ;) - men ellers en blanding, vi kan lide det hele Udearbejdende eller hjemmegående? Er udearbejdende, men ville ønske jeg kunne blive hjemmegående. Blyant eller kuglepen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Almindelig.. Dansk mad eller udenlandsk? begge dele bilka eller føtex Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 begge dele bilka eller føtex Føtex fordi der er kortest ;) Fuldkorns produkter eller almindelig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Helst fuldkorns ;) I byen eller privatfest? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Privat fast Nyhederne på DR eller TV2 ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Privat fast Nyhederne på DR eller TV2 ? Tv2.. Zoo eller cirkus? Del dette indlæg Link to post Share on other sites