Besvaret January 7, 2011 Hmm.. går ikke rigtig op i mærker... Men kan godt lide det røde Le Creuset til køkkenet :) Hvad med yndlings tøjmærke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 begge dele Ynglings mærke inden for ting til boligen ? Rosendahl grand cru swinger sex eller alm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Hmm.. går ikke rigtig op i mærker... Men kan godt lide det røde Le Creuset til køkkenet :) Hvad med yndlings tøjmærke? Hmm det må være Z&J/Zizzi/Zjay.. Er for fe' til de andre fine... Er du en person der laver lister over alt eller husker du bare tingene i hovedet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Hmm det må være Z&J/Zizzi/Zjay.. Er for fe' til de andre fine... Er du en person der laver lister over alt eller husker du bare tingene i hovedet? tit lister og skriver alt ned i kalenderen orkide eller hoya Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 ENKELT dyne.... vil sku have den i fred ;) Sommerferie i baghaven el. syd på? dobbelt dyne i dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 tit lister og skriver alt ned i kalenderen orkide eller hoya Aner ikke hvad nr 2 er? Facebook eller twitter? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Aner ikke hvad nr 2 er? Facebook eller twitter? den har været der før :) men facebook vejledning eller rådgivning? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 kommer lige med forskellen på vejledning og rådgivning: Vejledning: 2 vejs kommunikation, dialog. opridse forskellige handlemuligheder, de den anden selv kan tage stilling til, hvad denne vil gøre. Rådgivning: en vejs kommunikation, Gode råd, egne holdninger til hvad der vil være godt for borgeren. Udtryk for, hvad man synes er bedst for den anden person Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 kommer lige med forskellen på vejledning og rådgivning: Vejledning: 2 vejs kommunikation, dialog. opridse forskellige handlemuligheder, de den anden selv kan tage stilling til, hvad denne vil gøre. Rådgivning: en vejs kommunikation, Gode råd, egne holdninger til hvad der vil være godt for borgeren. Udtryk for, hvad man synes er bedst for den anden person Hehe, hvad er det for et Social og sundheds-nørde-spørgsmål :D Men svarer Vejledning hvis jeg modtager.... Og rådgivning hvis jeg giver... Så skal man gøre hvad jeg siger basta :lolhit Største fritidsinteresse? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Hehe, hvad er det for et Social og sundheds-nørde-spørgsmål :D Men svarer Vejledning hvis jeg modtager.... Og rådgivning hvis jeg giver... Så skal man gøre hvad jeg siger basta :lolhit Største fritidsinteresse? BK :bk (At fotografere..) Hvad hed din første kæreste? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Hehe, hvad er det for et Social og sundheds-nørde-spørgsmål :D Men svarer Vejledning hvis jeg modtager.... Og rådgivning hvis jeg giver... Så skal man gøre hvad jeg siger basta :lolhit Største fritidsinteresse? Tæller det at rydde op derhjemme?? :D Bøger/computer. Gift eller kærester? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 gift (på 10. år) Sne eller sol? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 gift (på 10. år) Sne eller sol? Sne med sol på ;) Hadefarve? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Sne med sol på ;) Hadefarve? lyserrød benzin eller disel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 lyserrød benzin eller disel Benzin Huller i ørene eller ej? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Benzin Huller i ørene eller ej? huller i ørene lang glat hår eller krøller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 krøller... ynglings barnenavn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 krøller... ynglings barnenavn Har ikke kun ét... Har mange.. Dallas eller Dollars? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 krøller... ynglings barnenavn Parick men der er desværre ikke af mine drenge som hedder det da fædre ikke kan lide det navn hjemmebagte boller eller købe boller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Har ikke kun ét... Har mange.. Dallas eller Dollars? dollars csi eller criminal minds Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 dollars csi eller criminal minds Øhm øhm.. er begge super fede.. meeeen CSI er nok favoritten.. Sort eller hvid? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Øhm øhm.. er begge super fede.. meeeen CSI er nok favoritten.. Sort eller hvid? sort bones eller bulss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 sort bones eller bulss Uhmm Bulls... ugmm Bones.. Kan ikke vælge... ;) Elsker deres IT menu :) Pizza eller Pasta? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Uhmm Bulls... ugmm Bones.. Kan ikke vælge... ;) Elsker deres IT menu :) Pizza eller Pasta? Pasta Bio eller DVD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 7, 2011 Pasta Bio eller DVD Kommer an på humøret... :) Lige nu Matador på dvd med manse.. Alm. eller ristet hotdog? Del dette indlæg Link to post Share on other sites