Besvaret January 2, 2011 Dyrepark Trusser eller string .-) String.. Sneakers eller "pæn" sko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 String.. Sneakers eller "pæn" sko Kommer an på i hvilken situation, men til hverdag er det pæne sko pga job. Peberfruger eller agurk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 String.. Sneakers eller "pæn" sko pæne sko bukser eller nederdel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Kommer an på i hvilken situation, men til hverdag er det pæne sko pga job. Peberfruger eller agurk begge dele bukser eller nederdel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 begge dele bukser eller nederdel Begge dele eyeliner eller øjenskygge Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Begge dele eyeliner eller øjenskygge begge dele, når jeg bruger make up rejseholdet eller Anna Pil Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 begge dele, når jeg bruger make up rejseholdet eller Anna Pil Rejseholdet ægte eller kopi Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Rejseholdet ægte eller kopi Ægte og hvis jeg ikke har råd må jeg undvære Gysere eller komedier Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Ægte og hvis jeg ikke har råd må jeg undvære Gysere eller komedier komedier, jeg tåler ikke længere gysere vuttion eller Gucci? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Vuitton.. Sommer eller vinter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Vuitton.. Sommer eller vinter Sommer Hvor mange søskende har du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Sommer Hvor mange søskende har du? 1 stk. storesøster er du storesøster, lillesøster eller enebarn Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 1 stk. storesøster er du storesøster, lillesøster eller enebarn Jeg er storesøster til et stks. lillebror.... Er dine forældre skilt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 nej de blev gift for snart 4 år siden, men det er nu kun 5 år siden at min mor og jeg fik kontakt med ham efter 24½ år. lever dine bedsteforældre ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 nej de blev gift for snart 4 år siden, men det er nu kun 5 år siden at min mor og jeg fik kontakt med ham efter 24½ år. lever dine bedsteforældre ? ' Det lyder som en sød historie...og nej;0) Ny teknik på afbetaling eller gammel billedrørsnostalgi der er betalt;0) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Ny teknik, der er betalt ;) 100% hetero? :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 ' Det lyder som en sød historie...og nej;0) Ny teknik på afbetaling eller gammel billedrørsnostalgi der er betalt;0) Ny teknik - kontant betalt! Flyve eller sejle? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Ny teknik - kontant betalt! Flyve eller sejle? Heeeeey en anden havde altså allerede svaret på det! :biglove :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Heeeeey en anden havde altså allerede svaret på det! :biglove :numse Det havde/kunnet jeg ikke se - da jeg havde åbnet vinduet lige da hun stilte spørgsmålet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Ny teknik - kontant betalt! Flyve eller sejle? har aldrig prøvet at flyve, så må sige sejle sne eller regn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Regn - ikke så koldt som sne. Bærbar eller stationær ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Regn - ikke så koldt som sne. Bærbar eller stationær ? bærbar kaffe eller the Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 kaffe ynglings kage? åhhh jeg er så pokkers kræsen, når det gælder kager, så chokoladekage... pas kan ikke finde på spørgsmål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Så kan jeg Hvid eller farverig brud Del dette indlæg Link to post Share on other sites