Besvaret December 31, 2010 læder det er nemmeste at holde sort, det passer til alt og virker slankende forår eller efterår Klart forår uha jeg glæder mig lange eller korte negle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Klart forår uha jeg glæder mig lange eller korte negle Lange (naturlige), er de korte føler jeg at jeg mangler noget... Med eller uden lak? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Lange (naturlige), er de korte føler jeg at jeg mangler noget... Med eller uden lak? uden snailmail eller email Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 E-mail....Det andet er for dyrt :balloon Forret eller dessert (har den mon været der??) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 E-mail....Det andet er for dyrt :balloon Forret eller dessert (har den mon været der??) Dessert, helt klart... McD eller Burger King? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Dessert, helt klart... McD eller Burger King? Burger King Slik/chokolade eller chips Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Burger King Slik/chokolade eller chips Chokolade :blush Øl, vin eller drinks?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Chokolade :blush Øl, vin eller drinks?? :) Det kan man jo ikke vælge :lolhit Men iaften blvier det hvis vin :toot Ægte eller fake?? (patter :bunny ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Ægte :) Hus eller lejlighed? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Hus! Men bor dog i lejlighed. Stærk eller sød lakrids. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Hus! Men bor dog i lejlighed. Stærk eller sød lakrids. Stærk. Græs eller blomsterbede?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Helt klart græs Frisk eller træt pt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Super frisk :) langt eller kort hår? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 langt hår helt klart - jeg har krøller og ser sjov ud som korthåret Medium eller gennemstegt bøf ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Gennemstigt :) Kartofler, ris eller pasta?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Gennemstigt :) Kartofler, ris eller pasta?? fuldkorns pasta gardiner eller persienner? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 fuldkorns pasta gardiner eller persienner? Pt. ingen af delene ;) Bio eller DVD Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 fuldkorns pasta gardiner eller persienner? Persienner, men mest pga allergi ;) Frisk eller tømmermænd? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Persienner, men mest pga allergi ;) Frisk eller tømmermænd? :P frisk trægulv eller gulvtæppe Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 frisk trægulv eller gulvtæppe Trægulv Bamse og kylling eller Anne og Lotte?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Trægulv Bamse og kylling eller Anne og Lotte?? elsker begge dele Nanna eller Lotte (hulubulu, Lotte hvor du henne) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 elsker begge dele Nanna eller Lotte (hulubulu, Lotte hvor du henne) Nanna Camping eller hotel ferie?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Nanna! Penge eller fritid, hvis du selv må vælge;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Nanna! Penge eller fritid, hvis du selv må vælge;-) uhh den er svær, men tror fritid, da jeg mener ikke alt kan købes for penge Tapet eller vandskueret vægge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Nanna Camping eller hotel ferie?? hotelferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites