Besvaret December 29, 2010 lille sort, som kun kan blive et telt i mit tilfælde :lol arhhhh hund eller kat Kat Blonder eller bomuld?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 lille sort, som kun kan blive et telt i mit tilfælde :lol arhhhh hund eller kat KAT <3 Hvad ønsker du dig i fødselsdagsgave næste gang? (den største/vildeste gave) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Kat Blonder eller bomuld?? blonder, elsker blonder bare se min brudekjole KAT <3 Hvad ønsker du dig i fødselsdagsgave næste gang? (den største/vildeste gave) at vi får et barn i forslag... navnet på din første fødte? eller hvad du har planlagt denne skal hedde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 blonder, elsker blonder bare se min brudekjole at vi får et barn i forslag... navnet på din første fødte? eller hvad du har planlagt denne skal hedde Emil <3 Din livret? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Emil <3 Din livret? En stor saftig ribeye steak ;P Sudoku eller kryds og tværs ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Emil <3 Din livret? gratis mad, lader Stinna komme med et spørgsmål Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 En stor saftig ribeye steak ;P Sudoku eller kryds og tværs ;) Ingen af delene det for gamle mennesker :P Strøg tur eller shopping center? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ingen af delene det for gamle mennesker :P Strøg tur eller shopping center? strøgtur ynglings sexstilling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ingen af delene det for gamle mennesker :P Strøg tur eller shopping center? Så holder jeg min mund om at jeg finder det hyggeligt når man ligger og soler sig syd på ;) ELSKER strøget.. MEN må sige shoping center - for så er alt samlet i nærheden - og det er det eneste min ryg kan klare.... Motion cykel el. rigtig cykel? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så holder jeg min mund om at jeg finder det hyggeligt når man ligger og soler sig syd på ;) ELSKER strøget.. MEN må sige shoping center - for så er alt samlet i nærheden - og det er det eneste min ryg kan klare.... Motion cykel el. rigtig cykel? Manden min finder det også rigtig hyggeligt ;) Motions cykel de andre gør ondt bag i ;) yndlings husarbejde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Manden min finder det også rigtig hyggeligt ;) Motions cykel de andre gør ondt bag i ;) yndlings husarbejde? intet ynglings forfatter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 strøgtur ynglings sexstilling Doggy ;) (Troede du ikke der var nogen der turde svare?) Hvad er din yndlingsfilm? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ynglings sexstilling Jeg kan da ikke vælge Yndlings skuespiller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 strøgtur ynglings sexstilling Doggy eller en helt alm mand oven på dame ;) ynglings husarbejde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Doggy eller en helt alm mand oven på dame ;) ynglings husarbejde? Øhmm øhmmm - INTET ;) Jo måske og bage... Din ynlings opskirft Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Øhmm øhmmm - INTET ;) Jo måske og bage... Din ynlings opskirft Er ikek god til opskrifter men har en på en roulade med chokomousse jeg er vild med Hvor mange børn drømmer du om at få?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 intet ynglings forfatter L.M Montgomery hende bag anne fra grønnebakken Doggy ;) (Troede du ikke der var nogen der turde svare?) Hvad er din yndlingsfilm? From dust till dawm -george Clooney er bare for lækker i den film Jeg kan da ikke vælge Yndlings skuespiller Ryan Phillipe han er bare lækker Doggy eller en helt alm mand oven på dame ;) ynglings husarbejde? intet ynglings bog Øhmm øhmmm - INTET ;) Jo måske og bage... Din ynlings opskirft Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Er ikek god til opskrifter men har en på en roulade med chokomousse jeg er vild med Hvor mange børn drømmer du om at få?? mindst 2 gerne flere, men er ikke sikker på vi får råd til at adoptere mere end 2 ynglings bog Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ynglings bog Tror ikke jeg bare kan vælge en, men mænd der hader kvinder og de 2 efterkommere var ret gode. bange for edderkopper? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 mindst 2 gerne flere, men er ikke sikker på vi får råd til at adoptere mere end 2 ynglings bog Kære ven jeg læser slet ikke ;) hvor går drømme rejsen hen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tror ikke jeg bare kan vælge en, men mænd der hader kvinder og de 2 efterkommere var ret gode. bange for edderkopper? MEGET! hvor går drømme rejsen hen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 MEGET! hvor går drømme rejsen hen? til Indien efter vores kommende barn hvad fortryder du mest af alt, hvad du har gjort Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 navnet på din første fødte? eller hvad du har planlagt denne skal hedde Tobias, skulle have heddet Jacob eller Jonas Sudoku eller kryds og tværs ;) Sudoku ynglings bog Signe bange for edderkopper? Kommer an på hvor store de er ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 hvor går drømme rejsen hen? Den går til De Dansk-vestindiske Øer når ungerne er store nok og vi har mange mange mange penge til det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites