Guest

hun sidder klemt i römer autostolen

6 indlæg i dette emne

Nu er Mie ved at veje omkring 5 kg, men hun virker allerede klemt i stolen (römer baby safe) som om hun bliver klemt om skuldrene, det ser ret ubehageligt ud - kan det virkelig passe allerde? Hun kan i hvert fald ikke sidde i den om en måneds tid! Er der en spædbarns indsats man kan fjerne, og hvis ja hvornår ville i gøre det? Den skal jo ikke blive for stor.

Del dette indlæg

Det skulle der være og de anbefaler vist nok at fjerne den ved 8 eller 12 ugers alderen..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du evt ligge et billede ind ? Vi har også en rømer baby safe. Der er ikke indsats i vores, men selen kan justeres i højden ved skulderen. Kan det ikke være det der genere ?

Zoey er 70cm og 7,5 kg og sidder fint i den :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer vist an på hvilken model det er.

Den vi har købt der er indsats i, men den skal flyttes op i takt med at barnet bliver større og kan ikke fjernes helt.

Den jeg havde til min datter havde en indsats med en pude, hvor puden skulle ud først, så kunne den bruges lidt længere tid. Og efterfølgende skulle indsatsen fjernes helt, så hun kunne bruge den resten af tiden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke vippe hovedholderen (håber du forstår hvad jeg mener) så langt ned som muligt og trække den lidt længere?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kommer vist an på hvilken model det er.

Den vi har købt der er indsats i, men den skal flyttes op i takt med at barnet bliver større og kan ikke fjernes helt.

Den jeg havde til min datter havde en indsats med en pude, hvor puden skulle ud først, så kunne den bruges lidt længere tid. Og efterfølgende skulle indsatsen fjernes helt, så hun kunne bruge den resten af tiden.

Efter lang tids studeren og undren så tror jeg vi har sådan en som dig. Altså at indsatsen skal rykkes opad.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER