Oprettet December 29, 2010 Har sådan tænkt på dig det sidste stykke tid, hvordan går det med dig søde??? :kiss Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jaaaa vi savvvvvvvner dig "ryste-pudser" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 sender også lige et :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Årh tak hvor er I søde... Holder hovedet højt, men er helt klart ikke glad for tiden... Der er nogle ting fra min fortid der virkelig er ved at indhente mig og prisen der skal betales er bogstavelig talt dyr... Imorgen skal vi bisætte mandens mormor... Bliver ikke sjovt og ved bare vi har en Patrick der slet ikke er til at regne ud... Enten sørger han og er trist hele dagen eller også hænger han oppe under loftet... Bliver slet ikke sjovt... Jo også så for lige at runde det hele af måtte jeg til tandlægen akut igår fordi jeg har fået en tandbyld... Generelt synes jeg bare lige pt at jeg er ynkelig og sølle... Er flov over mig selv og føler lidt at alle andre burde være det... Men jeg er fast besluttet på at jeg ikke skal ende hvor jeg var for nogle år siden med en kraftig depression... Så er det jeg jo gerne ville forklare jer en hel masse andet, men er for flov til at gøre det, men er SÅ glad for at der er nogen der tænker på mig... Tak piger det luner... Så vil jeg ellers fortsætte med at slappe her på sofaen for manden ligger inde i senge og har lige kastet op og jeg skal bare ikke smittes, så tror jeg gemmer mig her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 ohhhh det lyder til, at du har bruge for endnu fler :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Og så vil jeg lige ønske dig et rigtig godt nytår. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Masser af :kram til dig herfra også. Og godt nytår trods alt. Kram Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 En masse kram herfra :kram :kram :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Åhh søde Trine, er ked af at høre at du har det så dårligt :( Håber virkelig at det snart må vende, og at i har haft en rigtig fin bisættelse :kiss :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Årh I er bare SÅ skønne piger... Tak for jeres omtanke, den varmer bare så meget... Bare så I ved det så er I fandme bare skønne hver og en af jer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 Årh I er bare SÅ skønne piger... Tak for jeres omtanke, den varmer bare så meget... Bare så I ved det så er I fandme bare skønne hver og en af jer :) Lige over du :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 31, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Jeg ville nu holde af dig uanset hvad du fortalte :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Tak piger, I er sq så skønne :) :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Jeg ville nu holde af dig uanset hvad du fortalte :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Årh gitte :boo Du er fandme bare SÅ skøn... KRAMS Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Tak piger, I er sq så skønne :) Årh gitte :boo Du er fandme bare SÅ skøn... KRAMS Og i lige måde da :) Alt for dårligt at vi aldrig har mødt hinanden IRL :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Og i lige måde da :) Alt for dårligt at vi aldrig har mødt hinanden IRL :kiss Ja det er så... Må vi gøre i det nye år :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 Imorgen skal jeg til tandlægen... hader hader HADER tandlæge og er nød til at tage afsted alene... MIn tandbyld er der stadig så virkelig FRYGTER for imorgen :o( Ha mig lige i tankerne piger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 2, 2011 :goodluck hos tandlægen og håber han/hun kan gøre noget ved det :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 3, 2011 Pøj pøj med tandlæge besøget, håber det kommer til at blive hurtig overstået :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites