Oprettet December 29, 2010 Er han ikke bare sød :) Ham har vi fået af NoEmMor og han er bare rigtig sød og fræk. Han vil gerne nulres. Lige sådan en hamster vi drømte om. Han bliver ikke lukket ind til den anden hamster. Hun er ikke særlig social. Men de kan se hinanden, når de står op til aften. Lige nu soves der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åhhhhhhhhh hvor er han sød Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tak :) Han plejer at hedde Obelix, men Alexander har omdøbt ham til "Bilstein" efter en af bilerne i Cars (Men kun fordi den ikke måtte hedde Oscar ligesom hans bedste ven) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nuhrrr hvor er han sød Tak :) ja meget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Næææ sikke et dejligt måltid for Mikkel-mis... ^_^ (Syntes mest af alt det ligner en mus.... ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg ville gerne have sådan en sød lille hamster Men David mener det er en skidt combo med kattene Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det er synd for hamsteren hvis der er en kat :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Gustav siger - Nååååh prøv lige og se en sød mus ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nårhhh :biglove Jeg har også en, men det er en aggresiv lille s*tan :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tak piger, ja han er kær. Og hold op der er gang i ham. Kan godt forstå de synes han larmede :) Men her er han heldigvis i den anden ende :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nøj den er nuller :loveshower :loveshower Tillykke med den lille fyr :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Nøj den er nuller :loveshower :loveshower Tillykke med den lille fyr :biglove Mange tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 1, 2011 Hvor er han sød :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 nåååååååååååååååååh :wub sådan en ha jeg også haft, han var så dejlig og kælen. Nu har vi en langhåret en, som kun gider snakke når han gider, men Freja kan bruge lang tid på at kigge på ham når han fiser rundt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Ihhh hvor er han kær :loveshower Jeg gad godt have sådan en kælen bette en :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Den er nus ... Vi har fire ørken rotter og de er vågne om dagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2011 Åh hvor er den dog bare sød. Del dette indlæg Link to post Share on other sites