Oprettet September 28, 2012 Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår vi holdt op, men jeg ligger aldrig hud mod hud med Valdemar længere. :unsure Vi putter og krammer en masse, men vi har altid tøj på (eller han har i hvert fald). Måske er det fordi det er blevet koldere end da han blev født, eller måske blev jeg bare træt af at rende halvnøgen rundt... Og Valdemar er heller ikke så pjattet med at få tøj af og på, og han kan jo ikke være nøgen hele dagen... Ligger I andre stadig hud mod hud med de små bebser? Bør jeg begynde at gøre det igen? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Vi gør det kun hvis hun er meget ked af det (Det er sket to gange).. Men ellers er det også rigtig længe siden vi har gjort det. Christian har ofte hud mod hud ;) Når hun er i bad :rolleyes Ved ikke hvornår vi holdte op.. Eller hvorfor.. hmm.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Vi har ikke ligget hud mod hud siden det var varmt....hmm jeg følger lige med her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Nej det gør vi ikke - Lasse blir sur, når han får Body eller bluser over hovedet, så prøver at begrænse mig med at han ska ha noget af og på. Men vi krammer og putter, hvilket jeg kan se, at han nyder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Vi ligger ikke så meget hud mod hud, men mere hud mod body. Hvis hun er ked, og har brug for tryghed, hjælper det, hvis hun ligger mod vores bryst. Hun ligger tit på fars bryst om morgenen, men der har hun jo natdragt på, så det er ikke rigtig hud mod hud. Måske burde vi gøre det noget oftere, det er jo godt for dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Åh hvor er jeg lettet over at høre, at det ikke kun er herhjemme at hud-mod-hud er blevet til hud-mod-body. Valdemar ligger sådan set også tit med hovedet på mit bryst og sover efter maden. Det er bare ikke "rigtig" hud-mod-hud, eftersom han jo har tøj på selve kroppen og det har jeg jo også (i hvert fald halvdelen af gangene :rolleyes) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Samme her. Hud mod body. Har også tænkt meget over det ligesom dig men er kommet frem til at han får sin tryghed alligevel selvom han har lidt tøj på. Han er en lille frossenpind så det med hud mod hud er lidt for koldt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Hvis man rigtig gerne ville ligge hud mod hud her i kulden, kunne det vel være top-hyggeligt med en dyne over dig og baby? :7himmel Vi gør det dog heller ikke mere herhjemme, men kan godt savne det lidt :unsure :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Herhjemme bliver det heller ikke til meget hud-mod-hud mere :unsure ville gerne gøre det, da jeg jo ved det er sundt for de små, men det er bare så upraktisk. Når hun ligger uden tøj på puslepuden plejer jeg at massere hende lidt engang imellem eller ihvertfald berøre hende over det hele. Stryger hånden over ryggen og maven osv. Så håber jeg at det giver lidt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Jeg tror kun jeg har gjort det med Silje en enkelt gang.. Men vi ligger tit tæt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Jeg ville gerne, men min datter er 7 måneder nu og gider godt side og putte lidt, men hun gider ikke sove på brystet eller maven af os mere. Desværre, det var så hyggeligt, og da hun blev født før tid og vi var indlagt de første uge gjorde vi det rigtig meget den gang. Det er også den eneste ting jeg savner fra tiden på neo... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Så fik vi lagt lidt hud mod hud under dynen efter Valdemars bad idag. Det kan varmt anbefales at genoptage det :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites