Besvaret September 30, 2012 Grøn: og det blev så til 4 billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 30, 2012 Dag 3: GRØN En lille grøn frø.. (fik den i "mors" dags gave af min venindes guldklump)... <3 Mr. P - one man shy - med lime-grøn lampeskærm Min flotte lime-grønne væg i entreen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 (Forsinket) GRØN Del af "natkittet" som flaskemor ;) En knage :rolleyes Barnedåbsgrej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Dag 4: GUL Har mega travlt på arbejdet... så værsgo - lidt kedelige billeder taget fra kontorstolen.., Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 1, 2012 Grøn (undskyld forsinkelsen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Argh..... Kan ikke følge med <_< :whistling Jeg vil prøve at komme up to date hvis jeg kan, men kan ikke love noget :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Farven rød og jeg kunne blive ved, vi har faktisk mange røde ting :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Dag 5: LILLA Lidt forsinket... men har haft travl aften med at sende manden afsted til München :) Spisebords lampen.... [En lille ugle..../i] Loppekur ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 2, 2012 Dag 6: RØD Flot mur... (Havde forberedt mig på rød - da jeg så denne smukke mur tirsdag :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Lilla (igen undskyld forsinkelsen) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 3, 2012 Ih.... Jeg må melde pas desværre, jeg får simpelthen ikke tid til det...... Men det kunne være vildt sjovt at prøve igen en anden gang, og så lave det til en farve om ugen i stedet, og så kunne man have tid til at finde nogle rigtig fede ting i løbet af ugen, og så skulle de op hver fredag, eller en anden dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Dagens farve, og den sidste dag i legen : sort/hvid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2012 Velankommet hjemme - får i her den sidste dags billeder... (Har en ny leg klar fra mandag :)) Dag 7: SORT/HVID Et lille billede en veninde har lavet til mig... Sort på hvidt.. Fodbold... Del dette indlæg Link to post Share on other sites