Oprettet September 27, 2012 Nu elsker jeg jo at tage billeder... og ikke mindst at se andres billeder.... såå tænkte... Vil i være med på en 7 dages "photo challenges"? Kort fortalt så skal du tage 3 billeder (med telefon eller kamera) - i "dagens" farve - og uploade dem her i tråden :) Dag 1 = imorgen - Fredag d. 28/9 :) Håber i vil være med, så vi kan se en masse nye sjove, finurlige, flotte og anerledes billeder :) DU bestemmer hvad du tager billeder af... Dag 1: Blå Dag 2: Orange Dag 3: Grøn Dag 4: Gul Dag 5: Lilla Dag 6: Rød Dag 7: Sort/hvid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Sjov leg :D det lyder til at jeg er nødt til at sætte mig ind i hvordan jeg uploader billeder direkte fra telefonen :) Miss Mathilde du må da lige selv ligge ud så vi bliver indspirerede :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Sjov leg :D det lyder til at jeg er nødt til at sætte mig ind i hvordan jeg uploader billeder direkte fra telefonen :) Miss Mathilde du må da lige selv ligge ud så vi bliver indspirerede :) Selvfølgelig skal jeg også ligge billeder ind (er gjort ;)) Hvilken telefon har du? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Selvfølgelig skal jeg også ligge billeder ind (er gjort ;)) Hvilken telefon har du? Jeg har en IPhone 4. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Jeg har en IPhone 4. Hvis du skal uploade direkte fra den - er det nemmeste at hente app'en "imgur". Der uploader du dit billede - og får en "kode"... Koden sætter du herind i en besvarelse.. med foran koden.... og [/ img] bagved (uden mellemrum i den sidste). :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 BLÅ ..... Ja, det er gylp :P Yndlingsguitar :7himmel Små piger svigermor synes vi samler på :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Snotservietter jeg har brugt ALT for meget i dag Hoppebolde som 3 årige kaster over hele stuen Den lille smule blå himmel der var at finde i Sønderjylland på vej hjem fra arbejde HEY det virkede hurraaaa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 :biglove TAK fordi i vil være med... dejlige billeder... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 ARH - jeg ser først tråden nu!! Jeg er med fra i morgen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 BLÅ Små piger svigermor synes vi samler på :D Hvor er I heldige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 28, 2012 Prøver mig lige lidt frem.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 jeg synes denne leg er super fed, for den åbner totalt mine øjne for farver. Først tænker jeg, jeg har sku da intet i den farve, og vupti så dukker der mere og mere op, som jeg kigger ordentligt rundt i mit hjem. Orange: og tænk sig farven, hvor jeg tænke, den har jeg bare ingen steder, der endte jeg med 10 forskellige billeder, og skulle til at vælge ud. Har bl.a. valgt billedet af en gulerod fra :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Orange Et omvendt tårn En plante jeg ikke kan holde :rolleyes Det dejligste sovedyr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Hvor er I heldige :D Jaaaaaa :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 jeg synes denne leg er super fed, for den åbner totalt mine øjne for farver. Først tænker jeg, jeg har sku da intet i den farve, og vupti så dukker der mere og mere op, som jeg kigger ordentligt rundt i mit hjem. og tænk sig farven, hvor jeg tænke, den har jeg bare ingen steder, der endte jeg med 10 forskellige billeder, og skulle til at vælge ud. Har bl.a. valgt billedet af en gulerod fra :) Jeg troede også at orange ville være en umulig dag, men det gik da nogenlunde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 29, 2012 Sjov leg... og så har jeg lært noget nyt, at uploade billeder direkte.. fedt Del dette indlæg Link to post Share on other sites