Mette A.

Kreative hånd- og fodaftryk

13 indlæg i dette emne

Vi har været kreative i min MG :whistling

Vi købte lærreder i hhv. panduro og søstrene grene (her var de billigere), som vi malede fine baggrunde på og derefter satte enten hånd- eller fodaftryk på smile.gif Synes selv resultatet blev ret godt, men det er jo smag og behag. Tænkte i andre måske kunne blive inspireret - og evt. havde nogle andre kreative ting med de små at vise frem til os andre!

Jeg lavede et lærred med fodaftryk og så nogle papark med forskellige aftryk, som kan klippes ud og bruges til kort eller sættes i barnets bog.

190895_10151087241910967_1156288927_o.jpg

561731_10151087242120967_2014867262_n.jpg

En af de andre piger lavede dem her, som jeg synes blev super flotte

219214_10151087242185967_1482321643_o.jpg

Og så var det jo bare super hyggeligt at lave i fællesskab! :loveshower Én tog hjemmelavet pizza med, en anden tog kage med og så råhyggede vi ellers bare med at male osv.

Del dette indlæg

Ej hvor ser det godt ud... Det var da en vildt god ide...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er vild med de grønne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk Mette - de er vildt flotte.

Og så har vi da lige julegave idéen til bedste forældrene.

:tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauh hvor er det fint! Det må jeg også lokke min mg til at vi kan lave en dag :glad Hvor købte i malingen?

Vi har lige haft en kanon hyggelig dag med at lave aftryk af børnene. Som du kan se på billedet blev resultatet rigtig godt! Plusset var bestemt at massen størknede hurtigt så vores små basser ikke skulle sidde stille så længe :super Vi købte en såkaldt "mødregruppe pakke" hos

http://www.3dkids.dk

:rolleyes

Kan kun sige: PRØV DET, de bitte små afstøbninger er blevet så søde og tror at vi må lave et sæt til bedsteforældre også! :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauh hvor er det fint! Det må jeg også lokke min mg til at vi kan lave en dag :glad Hvor købte i malingen?

Vi har lige haft en kanon hyggelig dag med at lave aftryk af børnene. Som du kan se på billedet blev resultatet rigtig godt! Plusset var bestemt at massen størknede hurtigt så vores små basser ikke skulle sidde stille så længe :super Vi købte en såkaldt "mødregruppe pakke" hos

http://www.3dkids.dk

:rolleyes

Kan kun sige: PRØV DET, de bitte små afstøbninger er blevet så søde og tror at vi må lave et sæt til bedsteforældre også! :goodluck

Vi brugte maling fra Føtex (sådan nogle små sorte tuber - de har lige været på tilbud til 5 kr stk hvis de ikke stadig er det) til at male lærredet med og så brugte vi fingermaling fra Panduro til selve aftrykkene.

Super god ide med 3D afstøbninger! Men jeg kan ikke se noget billede, jeg tror måske du har glemt at uploade det? :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

dobbeltpost

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha ja ups! Er ny herinde, hvordan sætter jeg billedet ind? Syns ikke jeg kan få den til det ;(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ahh nu fandt jeg måske ud af det :yiepie post-5847-020627500 1350544921_thumb.png

Hvor er de bare blevet gode! :loveshower Var det svært? Og nogen tips til hvordan man får det til at blive godt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror vi skal lave dem her

Mahogany_Baby_Foot_smaller_jpg.jpg

Kan godt li, at man ikke laver selve afstøbningen før aftrykket er, som man gerne vil have dem.

Link til diy-guide

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ahh nu fandt jeg måske ud af det :yiepie post-5847-020627500 1350544921_thumb.png

Wow hvor er de blevet GODE! Tror da lige at jeg kommer til at købe sådan et sæt :whistling - genial julegave til bedsteforældre og farmand!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik bedsteforældrene deres julegave fra Lise, som var et hånd- og fodaftryk i gips. De blev vildt glade! :glad

Til lidt inspiration (kit købt i panduro):

737866_10151215909375967_1726068038_o.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER