Guest

Brudekjoler, hvad gjorde i med dem...

163 indlæg i dette emne

Smuk kjole og hvor er i et smukt par

Flot kjole og flot brud :)

Tusind tak til jer begge :blush

Del dette indlæg

Mit skørt var lejet, så det er leveret tilbage, jeg har "kun" overdelen tilbage, og den kunne jeg sagtens bruge til et par cowboy bukser hvis jeg kunne få mine deller glemt ind i den :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg satte jo min kjole til salg lige efter denne tråd blev oprettet. Og der kommer en i aften og kigger på den, er spændt på om hun vil have den :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

min blev solgt for jeg kommer sldrig til at ruge den igen, den kostede 7000 fra ny og jeg fik 3500 for den. Pengene tog vi på ferie for, så det var dejligt....

Del dette indlæg

Annonce ♥

bum bum... skal skal ikke... måske man skulle sætte til salg og se..

Dorte hvor har du til salg henne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

bum bum... skal skal ikke... måske man skulle sætte til salg og se..

Dorte hvor har du til salg henne?

Jeg har sat den til salg på Den blå avis, Trendsales og bryllupsklar. Det er DBA der har været henvendelse ved.

Synes det er lidt svært at skulle sælge min kjole, for jeg var/er SÅ glad for den. Men synes det er synd at den bare skal hænge i en pose, hvis den nu kan glæde en anden brud i stedet for. Jeg får jo alligevel aldrig den på mere.

Del dette indlæg

Annonce ♥

I aften kl. 19.45 kommer de og kigger på min kjole, spændende spændende ;)

Køber hun den, ved jeg allerede hvad penge skal bruges på :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

I aften kl. 19.45 kommer de og kigger på min kjole, spændende spændende ;)

Køber hun den, ved jeg allerede hvad penge skal bruges på :D

Fortæl fortæl! :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fortæl fortæl! :balloon

Jeg vil have købt nogle billeder af Poul Pava ud til vores køkken, eller et stort mere af ham ind til vores stue. Det store billeder koster 2600 kr. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har min til salg på g&g og dba og har faktisk lige haft en der bød prisen og jeg accepterede. Da jeg så skrev til hende hvad vi skulle gøre fremad rettet så beder hun gud hjælpe mig om mål for hun er "kun" en 40'er og min kjole er altså en 44 (godt nok med snøre i ryggen). Synes altså at det er lousy at man byder og så ikke kan / vil købe alligevel!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil have købt nogle billeder af Poul Pava ud til vores køkken, eller et stort mere af ham ind til vores stue. Det store billeder koster 2600 kr. ;)

Super god ide :)

Jeg tror faktisk også det er vigtigt at man får noget specielt for de penge, som man kan glædes over...

Og så kan man sige... Det købte jeg for pengene fra min brudekjole :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror faktisk også det er vigtigt at man får noget specielt for de penge, som man kan glædes over...

Sød tanke.. ;)

NU jeg skal ind og have en tus næste måned kunne det da være fedt at have pengene fra kjolen til det nu tussen skal være med bryllupsdatoen... tak for ideen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nemlig også det jeg tænker, i stedet for de bare ryger tilbage i hul på dankortet og bliver brugt på mad og andet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik min renset umiddelbart efter brylluppet og nu hænger den i en dragtpose. Jeg kan slet ikke forestille mig at sælge den! Overvejer at få syet en ny nederdel, som kan bruges med toppen, men det er ikke lige blevet til noget endnu :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik min renset umiddelbart efter brylluppet og nu hænger den i en dragtpose. Jeg kan slet ikke forestille mig at sælge den! Overvejer at få syet en ny nederdel, som kan bruges med toppen, men det er ikke lige blevet til noget endnu :)

Hvad gav du for rensningen af den??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev min brudekjole solgt, dog 200 kr. under den pris jeg ville have. Men den var jo heller ikke renset.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så blev min brudekjole solgt, dog 200 kr. under den pris jeg ville have. Men den var jo heller ikke renset.

hold da op, det var sørme billigt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold da op, det var sørme billigt...

Ja det er billigt. Men ville heller ikke sætte den højre, for ville jo gerne af med den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er billigt. Men ville heller ikke sætte den højre, for ville jo gerne af med den.

Må man spørge hvad du fik og hvad du dengang gav ?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Må man spørge hvad du fik og hvad du dengang gav ?

Jeg gav lige omkring de 7000 kr. for den med skørt.

Satte den til salg for 2500 kr. og fik 2300 kr. og så skulle hun selv rens den. For jeg har aldrig fået den renset. Rensning koster vel 500-700 kr.

Har en veninde som har en kjole stor set magen til, bare i en lyser farve, hun har forsøgt at sælge hende i over et år til 3000 kr. Hun er stadig ikke kommet af med den.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad gav du for rensningen af den??

Hov - havde slet ikke set du havde spurgt om det ;)

Jeg er desværre ikke til meget hjælp - kan ikke huske hvor meget det kostede og fik også renset mandens tøj ved samme lejlighed. Men det var ikke dyrt, for DET ville jeg kunne huske :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min er til salg i skrivende øjeblik. Jeg har simpelthen ikke plads til den længere, så den hænger faktisk bare og tager ALT for meget plads... Så hvis nogen skulle have interesse er den til salg for den nette sum af 1500,- kr. incl skørter! Salgsannoncen kan ses på bryllupsklar :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg solgte min kjole (og heldigvis for det, for tænk sig hvis jeg skulle til at gøre det nu) ELSKEDE min kjole, men da jeg var/er en stor pige (var en str 56 til brylluppet) og synes det var svært at finde flotte kjoler til store piger, så synes jeg den skulle have lov til at pynte på endnu en smuk stor brud.... I får lige et billede af den med mig og min bonusfar (ja for den kommende ex mand skal jeg nok forskåne jer for ;)

post-294-066538000 1295423835_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole var todelt og jeg valgte at få lavet skørtet til dåbskjole til Axel. Toppen hænger stadig i skabet sammen med sløret, som var min mors.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal helt sikkert have den sat til salg i den kommende uge....

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER