Besvaret December 29, 2010 Her er et par billeder af min kjole Smuk kjole og hvor er i et smukt par Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Her er et par billeder af min kjole Flot kjole og flot brud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Hvor er I bare nogle smukke brude alle sammen :) Jo kan godt smide et par TTD billeder, dem der kender mig fra bk har jo nok set dem :) hmmm fandt så lige lidt flere end et par... men så må i bare scrolle.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Hvor er I bare nogle smukke brude alle sammen :) Jo kan godt smide et par TTD billeder, dem der kender mig fra bk har jo nok set dem :) hmmm fandt så lige lidt flere end et par... men så må i bare scrolle.. jeg synes du fik taget nogle vild gode TTD billeder, og endda uden at det gik vildt ud over din kjole. Hvad har du gjort med kjolen efterfølgende? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Hvor er I bare nogle smukke brude alle sammen :) Jo kan godt smide et par TTD billeder, dem der kender mig fra bk har jo nok set dem :) hmmm fandt så lige lidt flere end et par... men så må i bare scrolle.. Rigtig gode billeder :) Kan godt huske din kjole fra min tid på BK, synes den er så flot en kjole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Flot kjole og flot brud :) helt enig, og super billede... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Lidt af min kjole Rigtig sød og enkel kjole :) God idé med sæbebobler :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Lidt af min kjole rigtig fine billeder af en smuk brud, men jeg vil altså også gerne vide, hvad du gjorde med din kjole efterfølgende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 rigtig fine billeder af en smuk brud, men jeg vil altså også gerne vide, hvad du gjorde med din kjole efterfølgende Det har jeg skrevet længer omme. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 _________________________________________________OBS__________________________________________________ Piger, jeg er rigtig glad for, at i viser jeres smukke kjoler frem, og bliv gerne ved med det. Meeeeeen tråden handlede jo til at starte med om, hvad i efterfølgende gjorde med jeres kjoler. For jeg er nemlig stadig lidt i syv sind, omkring min kjole. Den står på sin gine nu og pynter. Jeg vil gerne lave nogle TTD billeder, men er ikke klar til at gøre det fuldt ud, som Stikan, der har fået taget billeder i vand og sne osv. Og kan heller ikke helt få mig selv til at sætte min kjole til salg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Det har jeg skrevet længer omme. :) sorry, det er fordi tråden efterhånden er blevet så lang... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 sorry, det er fordi tråden efterhånden er blevet så lang... Det står i #34, men den er i skabet og der bliver den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 jeg synes du fik taget nogle vild gode TTD billeder, og endda uden at det gik vildt ud over din kjole. Hvad har du gjort med kjolen efterfølgende? taak - har også svaret tidligere - jamen den hænger i skabet, manden regner med at se mig i den til vores kobberbryllup :) Rigtig gode billeder :) Kan godt huske din kjole fra min tid på BK, synes den er så flot en kjole :) taaak det var sødt sagt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg er stadig forelsket i min kjole :kuller Og den hænger nyrenset i sin pose i skabet... Jeg skal ALDRIG af med den! :) Jeg har den somme tider fremme, og havde den også lige på derhjemme lidt, på vores 1 års bryllupsdag... Regner med det skal være en tradition ;) Så ingen TTD billeder til mig... (selvom de er super fede :) ) Her er min kjole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg er stadig forelsket i min kjole :kuller Og den hænger nyrenset i sin pose i skabet... Jeg skal ALDRIG af med den! :) Jeg har den somme tider fremme, og havde den også lige på derhjemme lidt, på vores 1 års bryllupsdag... Regner med det skal være en tradition ;) Så ingen TTD billeder til mig... (selvom de er super fede :) ) Her er min kjole :) Ejj hvor er den flot din kjole :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Jeg er stadig forelsket i min kjole :kuller Og den hænger nyrenset i sin pose i skabet... Jeg skal ALDRIG af med den! :) Jeg har den somme tider fremme, og havde den også lige på derhjemme lidt, på vores 1 års bryllupsdag... Regner med det skal være en tradition ;) Så ingen TTD billeder til mig... (selvom de er super fede :) ) Her er min kjole :) super super smuk kjole. Hvad år blev du gift? og din brudebuket minder rigtig meget om min :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Min kjole blev renset to uger efter brylluppet og hænger nu i posen inde bag døren i soveværelset. Jeg elsker min kjole og selvom jeg har overvejet at sælge den, så er ret sikker på den bliver her hos mig. Den er heller ikke sådan 'klassisk' brudekjole-agtig, så jeg tror slet ikke jeg kan sælge den. Jeg overvejer at få min farvet. Den kan sagtens bruges som galla/festkjole da den jo lige præcis ikke er 'voldsom', hvis bare den blev en anden farve. Jeg har fået konstateret, at det ER ren silke, så den kan godt farves og jeg kender en der kender en der måske kan hjælpe mig med det. Jeg er bare ikke lige kommet videre med projektet. Hvis jeg ikke har fået en lille mave på vores bryllupsdag til maj (hvilket jeg virkelig håber), så skal jeg prøve den på dagen :) I får lige et par enkelte billeder: Og bagfra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Sikke nogle smukke kjole og brudepar :loveshower :loveshower Min hænger i sin pose. Har haft den til salg, men ville ikke sælge den alligevel :P Vi holdt hemmeligt bryllup, men en dag skal vi have et "rigtigt" bryllup, og så skal jeg have den på igen :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Min kjole blev renset to uger efter brylluppet og hænger nu i posen inde bag døren i soveværelset. Jeg elsker min kjole og selvom jeg har overvejet at sælge den, så er ret sikker på den bliver her hos mig. Den er heller ikke sådan 'klassisk' brudekjole-agtig, så jeg tror slet ikke jeg kan sælge den. Jeg overvejer at få min farvet. Den kan sagtens bruges som galla/festkjole da den jo lige præcis ikke er 'voldsom', hvis bare den blev en anden farve. Jeg har fået konstateret, at det ER ren silke, så den kan godt farves og jeg kender en der kender en der måske kan hjælpe mig med det. Jeg er bare ikke lige kommet videre med projektet. Hvis jeg ikke har fået en lille mave på vores bryllupsdag til maj (hvilket jeg virkelig håber), så skal jeg prøve den på dagen :) I får lige et par enkelte billeder: Og bagfra du var simpelthen så smuk i den kjole, hvem der bare havde din figur. Og synes det er en super ide, at få den farvet og lavet et en festkjole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Tusind tak, søde Gitte! :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Må hellere få smidt et billede af min kjole ind en af dagene også - er dog på iphonen nu, så det blir ikk lige nu. Men i andre har da virkelig været nogle flotte brude. Wow for en talje, Dorthe. Jeg havde også tænkt at du var en str 40-42. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Susanne skulle jeg nogensinde eje en brudekjole (og havde jeg figuren til det) så ville det blive i stil med din! Den er super super flot! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 men hvad har du valgt at gøre af din kjole her efter brylluppet? (Har faktisk svaret på det tidligere i tråden - uden billeder ;)) Lige pt er den til rens... det har den snart været i to måneder <_< indtil videre vi´l jeg gerne gemme den, men da vi bor i lejlighed har jeg ikke rigtig nogle steder at stille den.... Håber at der bliver plads til den på en guine når engang vi får et hus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 30, 2010 Susanne skulle jeg nogensinde eje en brudekjole (og havde jeg figuren til det) så ville det blive i stil med din! Den er super super flot! :) Hvor er det sødt sagt! Tusind tak! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites