Besvaret December 29, 2010 Jeg så også Prinsesse eller ej 2 Jeg optager den, for manden spiller PS3. Hurra for mediecenter :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg optager den, for manden spiller PS3. Hurra for mediecenter :) Ja jeg har kun mig selv at slås med om hvad der skal ses Og så det helt galt så har jeg tv i stuen og i soveværelset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja jeg har kun mig selv at slås med om hvad der skal ses Og så det helt galt så har jeg tv i stuen og i soveværelset Kan også bare gå i køkkenet og se det, men kan jo med god samvittighed sidder på BK i stedet for :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Kan også bare gå i køkkenet og se det, men kan jo med god samvittighed sidder på BK i stedet for :D Ja det er jo det.. Jeg ser så både tv og er på BK Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja det er jo det.. Jeg ser så både tv og er på BK Plejer jeg også når manden bruger sin hp´er i stedet for PS3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det jo det gode ved os kvinder.. vi kan multitaske ;) Film OG Bk på samme tid ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det jo det gode ved os kvinder.. vi kan multitaske ;) Film OG Bk på samme tid ;) Det er nemlig det vi kan :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det fatter min mand slet ikke - at jeg både kan se tv og være på BK. Så jeg er tvangsindlagt til åndsvage film og serier <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Min hænger i en tøjpose i skabet, der bliver den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det jo det gode ved os kvinder.. vi kan multitaske ;) Film OG Bk på samme tid ;) Ja lige præcis Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det fatter min mand slet ikke - at jeg både kan se tv og være på BK. Så jeg er tvangsindlagt til åndsvage film og serier <_< Der er så meget mænd ikke fatter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det er nemlig det vi kan :) Jaaa og det er en god ting... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jaaa og det er en god ting... jeg tænker (ja ja det sker engang imellem, men man skal jo heller ikke overdrive) om ikke vi skulle se et billede af dig og din kjole Stinnapigen? jeg har jo kun set billeder af den, fra du prøvede den... inde på søster BK (bryllupsklar) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Dorthe: jeg er altså nød til at kommentere 2 ting, nu hvor jeg har luret din annonce inde på bryllupsklar. Jeg havde bestemt ikke skudt dig og din kjole til at være en størrelse 46 (undskyld jeg nævner det), mit bud havde været en størrelse 42 eller 40 måske:-) og jeg havde hele tiden troet, at du var en af 2008brudene, var du på Bryllupsklar, mens i forberedte brylluppet, for kan ikke helt genkende dig derinde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg tænker (ja ja det sker engang imellem, men man skal jo heller ikke overdrive) om ikke vi skulle se et billede af dig og din kjole Stinnapigen? jeg har jo kun set billeder af den, fra du prøvede den... inde på søster BK (bryllupsklar) :rolleyes :rolleyes :rolleyes Jo jo jo.... MEN billederne ligger på den anden.. og mangler STADIG noget redigering... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Dorthe: jeg er altså nød til at kommentere 2 ting, nu hvor jeg har luret din annonce inde på bryllupsklar. Jeg havde bestemt ikke skudt dig og din kjole til at være en størrelse 46 (undskyld jeg nævner det), mit bud havde været en størrelse 42 eller 40 måske:-) og jeg havde hele tiden troet, at du var en af 2008brudene, var du på Bryllupsklar, mens i forberedte brylluppet, for kan ikke helt genkende dig derinde... Tak Gitte :kram2 Jo jeg er skam en str. 46 og det er min brudekjole også, men jeg har så også 177 cm at fordele det hele på ;). Den gør bare rigtig meget ved ens talje, skal prøve at finde et billede af det. Her er et billede af det, den giver en god talje :) Vi blev gift d. 6. juni 2009. Jeg slettede mig derinde efter vores bryllup, men prøv at søg på Dorthe3009, så finder du måske mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Den er helt sindsyg flot Dorthe .. ellers sjældent jeg decideret forelsker mig i tøj ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tak Gitte :kram2 Jo jeg er skam en str. 46 og det er min brudekjole også, men jeg har så også 177 cm at fordele det hele på ;). Den gør bare rigtig meget ved ens talje, skal prøve at finde et billede af det. Her er et billede af det, den giver en god talje :) Vi blev gift d. 6. juni 2009. Jeg slettede mig derinde efter vores bryllup, men prøv at søg på Dorthe3009, så finder du måske mig :) Wooooow en talje... Det er IKKE til at se du er en 46'er.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har stadig min tråd derinde og alle billederne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tak Gitte :kram2 Jo jeg er skam en str. 46 og det er min brudekjole også, men jeg har så også 177 cm at fordele det hele på ;). Den gør bare rigtig meget ved ens talje, skal prøve at finde et billede af det. Her er et billede af det, den giver en god talje :) Vi blev gift d. 6. juni 2009. Jeg slettede mig derinde efter vores bryllup, men prøv at søg på Dorthe3009, så finder du måske mig :) du får en super flot figur i den kjole.,. Synes jeg kan genkende dig lidt, men så alligevel ikke. Du var ikke vildt aktiv, som visse andre? Havde du en planlægningstråd og beretning derinde? det har jeg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Den kjole klær dig VIRKELIG meget Dorthe, wow. Havde også skudt på en str 40 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Den er helt sindsyg flot Dorthe .. ellers sjældent jeg decideret forelsker mig i tøj ^_^ Wooooow en talje... Det er IKKE til at se du er en 46'er.... du får en super flot figur i den kjole.,. Synes jeg kan genkende dig lidt, men så alligevel ikke. Du var ikke vildt aktiv, som visse andre? Havde du en planlægningstråd og beretning derinde? det har jeg... Den kjole klær dig VIRKELIG meget Dorthe, wow. Havde også skudt på en str 40 :) Får jo helt røde kinder nu over jer skønne kvinder :blush Min planlægningstråd er stadig derinde, har lige selv fundet den. Kan ikke huske om jeg skrev en beretning. Men nej Vanni, jeg var ikke så aktiv derinde den gang, for jeg var jo på Bk samtidig. Havde jo fået børn først ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Her er et par billeder af min kjole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har stadig min kjole hænge i en pose i klædeskabet. Kan ikke helt beslutte mig for om den skal sælges eller på loftet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Her er et par billeder af min kjole men hvad har du valgt at gøre af din kjole her efter brylluppet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites