Besvaret December 29, 2010 Mia.... :loveshower Såååå smuk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg synes også at både Millamusen og Miasnusken og Dotheapigen var super smukke brude... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg viser også gerne billeder af min elskede kjole Virkelig flotte detaljer i din kjole Gitte ! Du ser fantastisk ud Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ihhh altså... Tusind tak piger.. Jeg sidder jo her med knaldrøde kinder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Virkelig flotte detaljer i din kjole Gitte ! Du ser fantastisk ud tak, som du nok tydeligt kan se, så var min kjole stærkt inspireret af prinsesse Marie´s kjole. Hun blev jo gift med prins Henrik året før min mand og jeg skulle giftes, og da jeg så hendes kjole, der vidste jeg hvordan min skulle se ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 tak, som du nok tydeligt kan se, så var min kjole stærkt inspireret af prinsesse Marie´s kjole. Hun blev jo gift med prins Henrik året før min mand og jeg skulle giftes, og da jeg så hendes kjole, der vidste jeg hvordan min skulle se ud... Så langt var jeg slet ikke med ^_^ Er den lavet specielt til dig? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 tak, som du nok tydeligt kan se, så var min kjole stærkt inspireret af prinsesse Marie´s kjole. Hun blev jo gift med prins Henrik året før min mand og jeg skulle giftes, og da jeg så hendes kjole, der vidste jeg hvordan min skulle se ud... Øhmmm, mener du ikke Prins Joachim?? Din kjole er smuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Øhmmm, mener du ikke Prins Joachim?? Din kjole er smuk :lol Det lagde jeg ikke engang mærke til :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Wau Hvor er du flot :) Er vild med din buket :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg viser også gerne billeder af min elskede kjole Smuk smuk smuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Øhmmm, mener du ikke Prins Joachim?? Din kjole er smuk det er bare fordi min prins hedder Henrik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Wau Dorthe .... !!!! :biglove Tak :blush jeg synes også at både Millamusen og Miasnusken og Dotheapigen var super smukke brude... Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Wau Hvor er du flot :) Er vild med din buket :) Tusind tak Jeg var også vild med buketten, min mand havde kun fået af vide hvilke blomster den skulle indeholde.. Så aftalte han selv resten med hende der bandt den.. Oh jeg elskede den hele dagen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så langt var jeg slet ikke med ^_^ Er den lavet specielt til dig? nej det er en sincerity-kjole, men brugte meget lang tid på at finde en, som lignede hendes kjole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg viser også gerne billeder af min elskede kjole Den er rigtig sød din kjole :) Flotte detaljer den har på ryggen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 I er allesammen super smukke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Tusind tak Jeg var også vild med buketten, min mand havde kun fået af vide hvilke blomster den skulle indeholde.. Så aftalte han selv resten med hende der bandt den.. Oh jeg elskede den hele dagen Sådan fungerede det også her med buketten, K fik navnet på den rose jeg skulle bruge til alt det andet og så måtte han selv klare resten selvom han ikke var meget for det, men elsker resultatet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 nej det er en sincerity-kjole, men brugte meget lang tid på at finde en, som lignede hendes kjole Den ligner også den fra prinsesse eller ej to. Ser den film lige nu Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Sådan fungerede det også her med buketten, K fik navnet på den rose jeg skulle bruge til alt det andet og så måtte han selv klare resten selvom han ikke var meget for det, men elsker resultatet David var også meget usikker på om han kunne finde ud af det Faktisk har jeg et billede af buketten inde i stuen og jeg elsker at kigge på det billede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så er min kjole blevet sat tilsalg på bryllupsklar, så må vi se om der er nogle kommende brude der er interesseret i den :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Så er min kjole blevet sat tilsalg på bryllupsklar, så må vi se om der er nogle kommende brude der er interesseret i den :) Held og lykke.. Håber du får den solgt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Den ligner også den fra prinsesse eller ej to. Ser den film lige nu ej det har jeg slet ikke lagt mærke til, men det er også rigtig lang tid siden, at jeg har set den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg så også Prinsesse eller ej 2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites