Besvaret December 29, 2010 wow er der baby i den mave der? :biglove Jep en lille Miller mus Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jep en lille Miller mus Du ser dælme godt ud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Du ser dælme godt ud :) Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jep en lille Miller mus Det kan man sørme ikke se.. Men du er smuuuuuuuuk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Det kan man sørme ikke se.. Men du er smuuuuuuuuk Tusind tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja da men har ik så mange på computeren de ligger på den eksterne, men har dette og så det lige et mave billede af Emil i maven omkring uge 18-19 :loveshower WOOOOOOW - du er sååå smuk søde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 :loveshower WOOOOOOW - du er sååå smuk søde Tak søde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja da men har ik så mange på computeren de ligger på den eksterne, men har dette og så det lige et mave billede af Emil i maven omkring uge 18-19 Hvor er du bare smuk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Min er i skabet, der har den været siden sep 06. Jeg prøver den dog hver år på vores bryllups dag :blush.På når sidate år, da vi var i grækenland og jeg var gravid. Jeg vil aldrig sælge den, da den er lavet til mig. Hvis Anine vil ha den på hvis hun engang skal giftes, vil det glæde mig. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Min er i skabet, der har den været siden sep 06. Jeg prøver den dog hver år på vores bryllups dag :blush.På når sidate år, da vi var i grækenland og jeg var gravid. Jeg vil aldrig sælge den, da den er lavet til mig. Hvis Anine vil ha den på hvis hun engang skal giftes, vil det glæde mig. :loveshower Sødt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Hvor er du bare smuk :loveshower Tusind tak, hvor er i søde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Min er i skabet, der har den været siden sep 06. Jeg prøver den dog hver år på vores bryllups dag :blush.På når sidate år, da vi var i grækenland og jeg var gravid. Jeg vil aldrig sælge den, da den er lavet til mig. Hvis Anine vil ha den på hvis hun engang skal giftes, vil det glæde mig. :loveshower Ej en sød ide, kan slet ikek være i min længere :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Beem du er SMÅÅÅK! Jamen min hænger i skabet i posen. Har også fået taget TTD billeder. Tror ikke jeg kan sælge den - tvivler på den har interesse og så har manden en ide om at jeg skal ha den på til vores kobberbryllup.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jamen så får i da lige nogle billeder af kjolen :) I må gerne komme med et byd på hvad den kunne sælges for.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ^Wow hvor er den smuk Dorthe ja også dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Ja da men har ik så mange på computeren de ligger på den eksterne, men har dette og så det lige et mave billede af Emil i maven omkring uge 18-19 Hvor er du flot :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Beem du er SMÅÅÅK! Jamen min hænger i skabet i posen. Har også fået taget TTD billeder. Tror ikke jeg kan sælge den - tvivler på den har interesse og så har manden en ide om at jeg skal ha den på til vores kobberbryllup.. Skal vi ikke se nogle af de billeder?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jamen så får i da lige nogle billeder af kjolen :) I må gerne komme med et byd på hvad den kunne sælges for.. Åhhhh Dorthe.. du er smuuuk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 ^Wow hvor er den smuk Dorthe ja også dig :) Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jamen så får i da lige nogle billeder af kjolen :) I må gerne komme med et byd på hvad den kunne sælges for.. :toot wow en kjole :toot Hvor ser du godt ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Åhhhh Dorthe.. du er smuuuk :loveshower Tak :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 :toot wow en kjole :toot Hvor ser du godt ud :loveshower Tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg viser også gerne billeder af min elskede kjole Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jamen så får i da lige nogle billeder af kjolen :) I må gerne komme med et byd på hvad den kunne sælges for.. Wau Dorthe .... !!!! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites