Oprettet September 27, 2012 Nå lille Minnie dette er til ære for dig, der hellere vil sidde og holde i hånd med din mand om aftenen. Nu har du chancen. I hvilket indlæg har jeg gemt min Loverboy 4? Den der først skriver linket herinde til den besvarelse, hvor jeg har indsat Loverboy 4 billedet, har vundet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Arghh kan ikke finde ham :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Arghh kan ikke finde ham :lolhit Du har simpelthen for meget tid :whistling Og ja, jeg burde vende tilbage til undervisningen.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Du har simpelthen for meget tid :whistling Og ja, jeg burde vende tilbage til undervisningen.... Ja det har jeg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Han er her: Mit link :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Han er her: Mit link :) nu spørg jeg måske lidt dumt, men har du siddet og kigget alle tråde igennem eller...Jeg var begyndt,men magtede det ikke... :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 nu spørg jeg måske lidt dumt, men har du siddet og kigget alle tråde igennem eller...Jeg var begyndt,men magtede det ikke... :whistling Nej, jeg valgte nogle underfora som jeg så var inde og kigge de 4-5 øverste tråde i. Men jeg var også meget tæt på at opgive, så han skulle ikke have været ret meget mere gemt før jeg var stoppet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Nå Minnie det hjalp dig ikke at jeg lavede nr. 4 om dagen der var en anden hurtig tøs på spil. Tillykke med det.......... Del dette indlæg Link to post Share on other sites