Oprettet September 26, 2012 Hver morgen når jeg har føntørret håret, så samler jeg pænt alle hårene op fra gulvet, så Martin ikke skal træde rundt i dem. Så ryger det i toilettet og forleden kom Leo så ud for at tisse, lige da jeg havde smidt det ned i toilettet. Han kiggede på mig og sagde: Leo: Mamma har du tabt dit hår? Mig: Ja Leo: Jamen det er forfærdeligt skynd dig at hente en fiskestang så vi kan fiske det op igen :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 :biglove Hvor er han skøn din Leo... <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 :lolhit Hvor er han skøn! :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 :lol Herhjemme gør jeg det sammen - bare med det resultat, at Tilde nægter at tisse før det er trukket ud. Det er bare for ulækkert :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hahaha, hvor er han sød :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hi hi sikke mange gode guldkorn han kommer med lille leo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Hvor er han bare god :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites