Oprettet September 26, 2012 Ja som overskriften siger; hvilke strømper bruger i til jeres bebser? Mit problem er, at den mindste størrelse strømper er for lille i foden, og bliver derfor ikke rigtigt siddende på foden. Hvis vi går en størrelse op, så den passer i foden, er de for store på benet, og falder også hurtigt af. Andre der har samme problem? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Ja jeg har samme problem, har lidt overgivet af finde ud af hvad man gør ved det... så jeg har købt sokker der passer i foden og ja så falder de af flere gange om dagen, og jeg putter dem på flere gange om dagen,, Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Jeg har netop snuset mig frem til at de bedste til de helt små skulle være dem fra Ida T....... Melton er geniale når de bliverlidt større, men jeg har heller ikke kunnet finde gode strømper til baby <_< Så er lige nu på udkig efter idat på udsalg :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Jeg har nogle fra nameit der er rigtig fine. De har en foldet kant, som jeg kan sætte "i spænd" under bukserne. Det hjælper på det. Ellers kan man bare gøre som far og folde dem ud og trække dem helt op på lårene - selvfølgelig uden på bukserne :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 jeg synes deem fra h&m er bedst til vores lucas lig nu..... men ellers synes jeg det er en jungle <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Frote (eller hvordan det nu staves) fra h&m er de bedste herhjemme pt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Vi har nogle fra vinterstroemper fra Benetton, som foldes ned, og de bliver paa plads, passer paa foden. Saa har vi nogle fra Melton, som passer paa foden og nesten bliver paa plads, saerligt, hvis vi lige folder kanten ned med et lille boej. Vi har ogsaa nogle no-name, overtaget fra min soester, som sidder fint fast og passer. Endeligt har vi nogle fiiiiiiiiiiiine babysokker fra Falke, som er lave/sommersokker, og de sidder altsaa godt og fast, maerkeligt nok. Hele dagen lang..... Manden min har koebt nogle fra H&M, men jeg har ikke proevet dem paa endnu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Vi veksler mellem h&ms frotte og uldsokker fra Melton. Tror det kan tælles på en hånd, hvor mange gange Valdemar har tabt sokkerne. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Synes dem fra h&m er gode. Og så har jeg købt nogle billige i rema1000. De er også super gode og de bliver siddende hele dagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 De aller bedste strømper er dem fra IdaT :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Jeg har nogle fra nameit der er rigtig fine. De har en foldet kant, som jeg kan sætte "i spænd" under bukserne. Det hjælper på det. Ellers kan man bare gøre som far og folde dem ud og trække dem helt op på lårene - selvfølgelig uden på bukserne :lol Det gør Christian også.. HVER gang han pusler hende <_< Jeg vil hellere sætte en million babysokker på, end jeg vil se på det altså :rolleyes De første 2-3 uger, tabt Camille nok sokkerne en gang i timen.. Så begyndte jeg at bruge dem i frotte fra h&m - FANTASTISK. Nu, hvor hun er 12 uger taber hun aldrig sokkerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Tak for alle jeres svar piger :lovebk Vi må prøve nogle flere forskellige fra H&M så. Er lidt for nærrig til at købe dyre strømper må jeg indrømme. Men hvis nogle af jer kender steder hvor man kan købe billige IdaT strømper og hvad de ellers hedder dem i har foreslået, må I meget gerne sige til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Jeg synes at nu som 6mdr har jeg sq også problemer med de sokker. Jeg købte et par melton som er helt fantastiske, men 35kr for et par strømper er jo helt absurd... det gider jeg ikke engang give for et par sokker til mig selv, og der er jo ikke ligefrem sandsynlighed for at jeg vokser ud af dem. Lina har vildt tykke ben :loveshower så dem fra H&M synes jeg at hun får mærker af, men indtil videre prøver jeg at købe i en lidt større str så de forhåbentligt er løsere og leder efter melton på tilbud. Andre gode mærker til de lidt større babyer? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Synes dem fra h&m er gode. Og så har jeg købt nogle billige i rema1000. De er også super gode og de bliver siddende hele dagen :) Her i huset er det også de billige fra REMA 1000, der sidder bedst. Og så er der søde Dino'er på, hvilket gjorde farmand glad ;) Men de allerbedste strømper er dem Mormor strikker. De er med et lille bindebånd, så de kan bindes lige præcis så de ikke strammer, men heller ikke falder af. Hun synes de er lidt kedelige at lave, men er da nu på 5. par, de 2 første par kan han så ikke passe længere <_< Vores største problem er dragte med fødder?! Dem kan han bare ikke lide, mest fordi hans fødder glider op i buksebenet når han sparker og spjætter, så sparker han endnu mere, men lige meget hjælper det, foden kommer ikke på plads <_< Også her er Mormors sokker perfekte, hvis han får dem på uden på dragtens "fod" så er alting godt igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Sjovt Lise har aldrig nogensinde tabt en sok... troede altid det var det modsatte problem folk havde - at de strammede for meget. Og Lise har MEGET slanke ben, så det er ikke derfor. Jeg mener at det var sokker fra H&M hun brugte fra nyfødt og så nu hvor hun er lidt større er det nogle fra Melton. Synes ikke de var så dyre, købte en pakke med 6 forskellige farver strømper i, tror de kostede omkring 30 kr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Sjovt Lise har aldrig nogensinde tabt en sok... troede altid det var det modsatte problem folk havde - at de strammede for meget. Og Lise har MEGET slanke ben, så det er ikke derfor. Jeg mener at det var sokker fra H&M hun brugte fra nyfødt og så nu hvor hun er lidt større er det nogle fra Melton. Synes ikke de var så dyre, købte en pakke med 6 forskellige farver strømper i, tror de kostede omkring 30 kr. Det er da billigt :o Dem fra H&M kommer vist nok i 3- eller 5-pak, med en styk pris på 10kr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Her taber vi også strømperne.. Især om natten. Men uanset mærke så sidder de bare ikke ordenligt, og det er ekstra svært at holde strømperne på når det er en af yndlings legene at hive dem af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Jeg har været gladest for NameIt. De koster 50 kr. for 5 par og de sidder fint. Jeg folder dem dog aldrig helt op, men har elastikkanten foldet ned en enkelt gang og så er der ingen mærker efter dem og de falder aldrig af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 27, 2012 Det er da billigt :o Dem fra H&M kommer vist nok i 3- eller 5-pak, med en styk pris på 10kr. Tror vist også det var på tilbud. Ved faktisk ikke hvad de koster normalt. Men tror ikke det er voldsomt meget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites