Guest

Hjælp til at vælge maleri og dets plads

10 indlæg i dette emne

Jeg har fået et nyt maleri, og hvor pokker skal jeg hænge det???

jeg har forsøgt over tv´et, men der hang jo to malerier i forvejen, så hvad ser bedst ud?

billeder+d.+9.8.12+042.jpg

billeder+d.+9.8.12+043.jpg

eller:

billeder+d.+9.8.12+040.jpg

billeder+d.+9.8.12+041.jpg

Jeg vil gerne have jeres mening inden jeg fortæller om billederne. Men hvad synes i ser bedst ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du vælger de små billeder, synes jeg de skal hænge længere nede, og med en smule mere afstand - evt forskudt..

Egentlig synes jeg bedst om det store - men er ikke så vild med det store ramme.. Og ligemeget hvad, så skal begge dele hænges centreret over tvet - eller tvet rykkes, så det ikke er forskudt :whistling

Ej, bliver lidt i tvivl - Måske de små er bedst, hvis de hænger anderledes, for det ser måske lidt mærkeligt ud med "sort firkant"tv" også sort firkant "billede" ovenover... <_<

Det er svært..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså det store billede er bare lige sat op, så der er ikke lige tænkt på, hvordan det hænger i forhold til tv´et. Overvejer om man skal male rammen hvid på billedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Synes at de små billeder er for små over tvet og det store billede synes jeg er for meget lig tvets form, der er som om rammen og tvet bliver for ens... Det var selvfølgelig ikke megen hjælp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det ville være en god ide at male rammen på det store maleri hvid. Synes det kommer til at se lidt mærkeligt ud med de to sorte firkanter (den sorte ramme og det sorte fjernsyn) hængende over hinanden. Men kan bedst lide det store til den pågældende væg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God ide at male rammen - så tror jeg bestemt det store er flottest der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge at hænge tv'et op på væggen :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge at hænge tv'et op på væggen :whistling

Det ville jeg også og ingen af dine billeder :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor sjovt, havde egentlig tænkt "Ej, det ville da se dumt ud med et billede over vores tv".. men ja, det er da fordi det hænger på væggen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER