Malene ling

Sover kun dyb søvn på mig

7 indlæg i dette emne

Min lille 1 uge gammel pige falder kun i søvn liggende på mig. Når vi lægger hende i liften gylper hun og får hikke og så vil hun amme igen og så er det forfra igen. Er bare så træt fordi jeg ligger m hende hele natten og sover kun on and off og kun meget let fordi jeg er bange for at tabe hende osv. What to dó?

Del dette indlæg

Har du prøvet at give hende sut ?

Vores sp gjorde os opmærksom på at de helt små kan overspise. for når de får ondt i maven tror de at de er sultne. derfor er en sut en god ide.

Her fungerede dette. Amme - bøvse godt af - svøbe i dynen - amme til barnet sover - smutte sutten i munden - og ned i liften - nede i liften lå desuden en af mine uvaskede toppe så hun kunne lugte mig.

Det fungerede her :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg vil også foreslå sut og SVØB læg hende midt på dynen og svøb siderne ind over hende så kun ansigtet er fri, når du ligger hende i liften mærker hun ikke temperatur forskellen fordi hun ligger i dynen.

Men snak med Sundhedsplejersken (SP) om det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil lige kramme dig..

Jeg kom ind i en rigtig dum ond cirkel de første par uger..

Camille vågnede 90% af alle gange jeg lagde hende fra mig; Og jeg endte med om natten at blive så bange for hun vågnede, at jeg bare sov med hende; Det betød jeg sov MEGET dårligt, og vågnede flere gange i timen..

Det endte med min kæreste "tog over", ved den sidste aften amning. Så når hun var færdig med at spise, tog han hende og vuggede hende, og lagde hende - ved mig, var det vist "mad lugten" hun pludselig manglede ;)

Jeg vil også sige sut, og evt nusseklud er en god ide!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg prøvet jeres råd og det VIRKEDE... Hun har sovet 3x3 timer i nat og morges i sin lift jubiiiii , tak tak tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg prøvet jeres råd og det VIRKEDE... Hun har sovet 3x3 timer i nat og morges i sin lift jubiiiii , tak tak tak

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at du kunne få lidt hvile :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER