Oprettet September 25, 2012 Tog en test for 45 min siden.. og 2 streger dukkede op :loveshower Havde slet ikke regnet med, at det kunne gå så hurtigt.. Vi har kun prøvet her i september! Både min mand og jeg har stået og kigget på testen og de fine streger.. Nu er chokket lagt sig og jeg glæder mig :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Stort tillykke! I går en dejlig tid i møde :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Tusind tak :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Tog en test for 45 min siden.. og 2 streger dukkede op :loveshower Havde slet ikke regnet med, at det kunne gå så hurtigt.. Vi har kun prøvet her i september! Både min mand og jeg har stået og kigget på testen og de fine streger.. Nu er chokket lagt sig og jeg glæder mig :loveshower :loveshower Hvor fantastisk. :loveshower Kæmpe tillykke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 :loveshower Stort tillykke!! Ja det er helt surrealistisk, når det går så hurtigt! Men DEJLIGT! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Hold da op, det gik hurtigt! :o Kæmpe tillykke med lillebrøster i maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Hold da op!!! :yay tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Ih hvor skønt. Stort stort tillykke til jer :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Åh jeg kuldegysninger!!! :loveshower TILLYKKE!!!! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Ej Camilla, hvor er det bare fantastisk! Stort tillykke :loveshower Jeg kender godt det med at blive gravid nærmest inden man er begyndt at prøve..... Så bliver man altså overrasket! Men man føler sig også bare SÅ velsignet :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Tusind tak skal I have alle sammen :loveshower :loveshower :loveshower Det gik jo noget hurtigere end vi havde regnet med og føler mig bare lidt for heldig.. Dumme bekymringer starter allerede.. :rolleyes Jeg skal til lægen på tirsdag for, at finde ud af hvor langt jeg er henne. Min mens har været meget uregelmæssig efter Johan, så er sikker på, at jeg ikke kan regne med termins beregneren som viser, at jeg skulle være 5+1 i dag, for tog en test for 5 dage siden, som viste negativ og med Johan var testen bragende positiv i 3+?... Og så skal vi også snakke om hvordan det skal takles, hvis jeg bliver lige så dårlig denne gang, som jeg gjorde med Johan... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Ihhh, vildt, at det er gaaet saa hurtigt, men STORT tillykke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 stort tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 :hurra :balloon :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Tak skal I have :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Tillykke :) hvor er det fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites