Oprettet September 24, 2012 Pt kigger jeg meget på puslepladser (ved endnu ikke hvor det skal være, så kigger kun) og kommer hele tiden til at tænke på om pladsen ikke er for trang når jeg læser de kun er 50 cm dybe <_< Baby er jo ofte omkring de 50 cm ved fødslen, så hvis de kun har 50 cm at ligge på....? Kan i se kit problem? Så spørgsmålet lyder: hvor stor er jeres pusleplads? Brede og dybde (brede er fra højre til venstre, dybden er fra babys hovedende til benende) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Synes godt nok ikke 50 lyder af meget. Vores er 72 dyb, og der kan puslepuden lige ligge i dybden. Hvilket bord har du kig på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Hm måske det er en af de puslepladser hvor puden og baby skal ligge på den anden led? Dem har jeg set nogle stykker af, altså hvor man så står på babyens side og skifter. Tror dog ikke det er særligt praktisk.. Min kæreste har selv lavet vores pusleplads og tilpasset den til en standard puslepude. Vi købte en alm. kommode i Ikea og så har han lavet sådan en kasse lignende ramme som står oven på kommoden, hvorpå puden er på. Kommoden i sig selv er ikke dyb nok, men rammen han har lavet stikker ud over bagkanten og ind over vindueskarmen, så det passer alligevel i dybden med puden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Denne http://www.dba.dk/puslebord-kinderkraft-dej/id-84973070/ men du har nok ret i det er pusle med siden til. Øv! Kunne godt li størrelsen hvis den så også bare var dyb. Er på "jagt" efter en med masser af skuffe/hylde/skabs plads, da jeg regner med alt tøj også skal være i reolen. Men om det bliver pusleplads på vaskemaskinen og så en alm. Kommode ved jeg ikke endnu. Kan godt li det praktiske i at det er ved tøjet og det hele er samlet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Vi har det allerbilligste fra IKEA, som er blevet malet og har faaet en stofhylde nedenunder, saa det er fint og unikt. Jeg troede, jeg ville pusle fra enden, men pusler faktisk fra siden. Vi kan dog goere begge dele, men synes Noahs ansigt var saa langt vaek og at kontakten er bedre fra siden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 50 cm er ALT for lidt til os i hvert fald :o Vi har sådan en her: http://www.dba.dk/puslekommode-esther-pusle/id-85346860/ Dog i hvid. Den er ca. 110 bred og 70 dyb. Det er skønt, synes jeg :) Det er dog lige før at den godt måtte være endnu dybere med den lange dreng, jeg har mig :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Vi har det allerbilligste fra IKEA, som er blevet malet og har faaet en stofhylde nedenunder, saa det er fint og unikt. Jeg troede, jeg ville pusle fra enden, men pusler faktisk fra siden. Vi kan dog goere begge dele, men synes Noahs ansigt var saa langt vaek og at kontakten er bedre fra siden :) Og på den måde står man heller ikke i skudlinjen :lolhit Jeg kan dog ikke finde ud af at skifte fra siden, det er lidt som om at jeg bare ikke har motorik til det :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Og på den måde står man heller ikke i skudlinjen :lolhit Jeg kan dog ikke finde ud af at skifte fra siden, det er lidt som om at jeg bare ikke har motorik til det :unsure Nemlig, ja Jeg kan ikke helt greje at pusle fra den modsatte side... Og kun fra skudlinjen, hvis det er paa pusleclutchen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 50 cm er ALT for lidt til os i hvert fald :o Vi har sådan en her: http://www.dba.dk/puslekommode-esther-pusle/id-85346860/ Dog i hvid. Den er ca. 110 bred og 70 dyb. Det er skønt, synes jeg :) Det er dog lige før at den godt måtte være endnu dybere med den lange dreng, jeg har mig :biglove Det er faktisk en af dem jeg har stående på en fane for tiden fordi jeg synes den er ret lækker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites