Oprettet September 24, 2012 Vi står og skal købe en trip trap. Men jeg nægter simpelthen at betale fuld pris for synes ofte de er på udsalg. Kan i huske hvad de står til når de er på udsalg. Så vi kan gennemskue om det er et godt tilbud når vi ser det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Tror ikke jeg har set dem billigere end 999,- når de kører skraldtilbud på dem hos fx. Babysam.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 jeg har set i tilbudsavisen fra Salling, at de har dem i denne uge til 1099 kr tror jeg det var Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Jeg købte min på tilbud i Kære Børn til 999,-. Har ikke set dem billigere fra nye. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Vi har godt nok en fra tidligere, men er lige blevet tilbudt en brugt til 250,- Stolen kan holde i rigtig mange år, så ville ikke tænke to gange over at købe en brugt. Og det der er fordelene er jo så at man kan købe en billigt (og måske lidt slidt), og så få den lakeret ved en autolakerer i den fedeste farve (som du i øvrigt selv vælger). Jeg har fået et tilbud på 600 ,-. Ved godt at så ryger prisen lidt op i nærheden af en ny, men du får til gengæld en fed og unik stol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 BabySam kører kampagne på dem i nogle dage i forbindelse med deres fødselsdag fra næste uge af. Det kommer til aura i deres nyhedsmail hvornår tilbuddet er. Den kommer til at koste 1099 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 25, 2012 Mange tak for jers svar, kan høre at det står til 1099 som oftest og somme tider har super tilbud på 999. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Uh har lige luret at køre børn i kolding har den til 999,- så må jeg hellere derned :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 http://shop.salling.dk/shop/search-1.html?keyword=stokke + gratis fragt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Den kommer også i babysam til 999 i weekenden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 26, 2012 Den kommer også i babysam til 999 i weekenden Jep... Man kan købe den fra i morgen af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites