Unknown

Trip trap

11 indlæg i dette emne

Vi står og skal købe en trip trap. Men jeg nægter simpelthen at betale fuld pris for synes ofte de er på udsalg.

Kan i huske hvad de står til når de er på udsalg. Så vi kan gennemskue om det er et godt tilbud når vi ser det.

Del dette indlæg

Tror ikke jeg har set dem billigere end 999,- når de kører skraldtilbud på dem hos fx. Babysam..

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har set i tilbudsavisen fra Salling, at de har dem i denne uge til 1099 kr tror jeg det var

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg købte min på tilbud i Kære Børn til 999,-. Har ikke set dem billigere fra nye.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har godt nok en fra tidligere, men er lige blevet tilbudt en brugt til 250,-

Stolen kan holde i rigtig mange år, så ville ikke tænke to gange over at købe en brugt. Og det der er fordelene er jo så at man kan købe en billigt (og måske lidt slidt), og så få den lakeret ved en autolakerer i den fedeste farve (som du i øvrigt selv vælger). Jeg har fået et tilbud på 600 ,-.

Ved godt at så ryger prisen lidt op i nærheden af en ny, men du får til gengæld en fed og unik stol

post-2-076088700 1348516144_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

BabySam kører kampagne på dem i nogle dage i forbindelse med deres fødselsdag fra næste uge af. Det kommer til aura i deres nyhedsmail hvornår tilbuddet er. Den kommer til at koste 1099

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jers svar, kan høre at det står til 1099 som oftest og somme tider har super tilbud på 999.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh har lige luret at køre børn i kolding har den til 999,- så må jeg hellere derned :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Den kommer også i babysam til 999 i weekenden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den kommer også i babysam til 999 i weekenden

Jep... Man kan købe den fra i morgen af :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER