Oprettet September 23, 2012 Jeg mangler noget PÆNT amme venligt tøj, jeg har nogle gode amme toppe, men de er meget hverdags agtige. Kunne i ikke dele gode links til sider med PÆNT ammetøj: kjoler, toppe og bluser. Eller bare tøj der er ammevenligt fx bluser med knapper for oven!!! Gerne noget der passer til efterårs/vinter sæsonen og hvis det ikke er for dyrt er det helt perfekt - men alle links er guld lige nu for jeg er LOST og mangler virkelig noget, også til dåben. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Ellos.. Synes de har meget fint.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Jeg spurgte flergangsmødrene i min mødregruppe hvor de købte ammetøj henne, og de sagde, at det kun er meget enkelte stykker ammetøj de køber - så som kjoler og fint tøj til passende lejlighed. Ellers gør de det, at de bare har en masse af de der stropbluser/toppe, som de har på inden under deres almindelige bluser, så de bare lige kan hive op i blusen og ned i toppen ved den pat der skal bruges. Det kan godt være stroppen bliver lidt løs med tiden, men de stropbluser koster jo ikke alverdenen. Synes selv det er rart at kunne bruge mine før graviditetsbluser :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Jeg har paa det sidste haft en ammetop fra H&M paa indenunder en anden top, saa jeg kan hive op og saa knappe ned. Ellers amme-BH og noget, jeg kan hive ned i. Min soester var virkelig trate af ammetoej, saa jeg koebte ikke andet end toppe og BH'er. Nu overvejer jeg, hvad jeg skal stille op til barnedaaben... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Jeg bruger også samme trick med en undertrøje inderst og så mit almindelige tøj yderst. Men jeg har købt 2 fine ammekjoler fra purløg og persille, de er geniale til at amme i, har brugt dem til bryllupper hvor jeg ikke gad forlade selskabet hver gang jeg skulle amme, og kjolerne gjorde det så nemt og diskret så ingen kunne se hvad vi lavede, det lignede bare hun sov på mig arm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Ellos.. Synes de har meget fint.. Er der ikke andre der har nogle gode links? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Er der ikke andre der har nogle gode links? :unsure Jo www.purlogogpersille.dk ;-) men generelt er det svært at finde smart ammetøj syntes jeg.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Jeg synes at ByStroom har meget fint og så er deres tøj så dejlig blødt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Jeg har fundet en SKØN kjole fra lovemilk på mammashop.dk :balloons De har også nogle rigtig fine bluser, og en del af det er rigtig snedigt lavet, så det slet ikke ligner ammetøj :yay Men det er ikke det billigste tøj, de har :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Mammalicious ammetop eller noget lignende og så helt almindelige sjorter, tunicaer eller andet med knapper udover Almindelige kjoler med noget slå-om effekt kan ofte bruges F.eks har Vero Moda en kjole med knapper foran: ammevenlig kjole Og de findes mange steder. Måske har du endda noget i skabet allerede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 TUSIND tak piger :tak :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Jeg har fundet en SKØN kjole fra lovemilk på mammashop.dk :balloons De har også nogle rigtig fine bluser, og en del af det er rigtig snedigt lavet, så det slet ikke ligner ammetøj :yay Men det er ikke det billigste tøj, de har :unsure Endte du med den i Teal/petrolium? Jeg overvejer den til barnedaaben, nemlig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 24, 2012 Endte du med den i Teal/petrolium? Jeg overvejer den til barnedaaben, nemlig... Jep :) Købte den lige præcis til barnedåben. (Regner med at skulle have sock-bun istedet for løst hår og skal helt sikkert have sådan noget stram-maven-ind-mirakel-undertøj på, men her kan du da få en idé om hvordan kjolen ser ud på et almindeligt menneske istedet for på en model ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites