Oprettet December 28, 2010 Jeg har fået den i julegave af manden Ja eller jeg har selv købt den og så var det mandens gave til mig *ss* Men jeg synes det ser ud som om der er mange gode opskrifter i den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 kender den slet ikke, hvad er det for noget? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 kender den slet ikke, hvad er det for noget? En kogebog *fnis* Ej, men de to damer bag bogen har udgivet optil flere kogebøger hvor ordet "suveræne" indgår Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 En kogebog *fnis* Ej, men de to damer bag bogen har udgivet optil flere kogebøger hvor ordet "suveræne" indgår åhhh er det ikke de bøger, som har de der lyserøde striber??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 åhhh er det ikke de bøger, som har de der lyserøde striber??? Jo nogle af dem har Min har bare glitterskrift med lyserøde skygger, den er meget fin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jeg har også fået den af manden i julegave (= købt den til mig selv :lol ) Den er fantastisk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 13, 2011 Jeg har også fået den af manden i julegave (= købt den til mig selv :lol ) Den er fantastisk! Næhh det er jo ligesom mig... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 14, 2011 Jeg har den der hedder "Suveræne Succeser - Greatest hist med ekstranumre" Men ærlig talt så har jeg aldrig brugt den :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 jeg har suveræne succeser og den har nogle fantastiske suppe opskrifter i... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2011 Jeg har "Suveræne Salater" liggende, men jeg har aldrig brugt den. Jeg mener, den var med i Ugebladet Søndag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites