Oprettet December 28, 2010 Ja så er det venskab ovre!!!!! DU kan åbenbart ikke være ærlig??? Uærlighed er det værste jeg ved! En ting er at pynte lidt på sandheden, men at lægge ekstra på??? Fy For F..... altså! Så klarer jeg mig fint uden... Så kære BADEVÆGT, indtil du vil være ærlig overfor mig, og lade være med jævnligt at lægge mere på, så vil jeg ikke have dig som ven!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Sjovt som den dukker op med jævne mellemrum :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2010 Sjovt som den dukker op med jævne mellemrum :lol Synes den er søøøøøød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 hø hø høøø - den har sQ aldrig været MIN ven! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har ikke været på en badevægt i flere år Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Haha, jeg faldt i med begge ben.. :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Haha, jeg faldt i med begge ben.. :badgirl :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er bange for at det er en virus blandt badevægte! Min er gået helt i smadder og har smidt alle de plusser der skulle stå på bankkontoen over på vægten:@ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg er bange for at det er en virus blandt badevægte! Min er gået helt i smadder og har smidt alle de plusser der skulle stå på bankkontoen over på vægten:@ :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 Jeg har ikke været på en badevægt i flere år Det har jeg heller ikke- hader vægte :) Tak for et godt grin søde Dorthe :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites