Doni

Blødning

4 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg har i dag været til en terminsscanning, hvor jeg så en blommesæk der svare til hvor langt jeg tror jeg er 5+3..

Men desværre ligger der også en blødning/ hæmatom derinde ;(

Er der nogen af jer der har prøvet det? Er så bange for at jeg abortere :(

Jeg skal scannes igen fredag for at se om det hele udvikler sig.. En uge kan være så forfærdelig lang tid :(

Kram

Del dette indlæg

Har ikke prøvet noget lignende, men ved alt for godt hvor lang en uge kan føles, når man er bekymret for den lille i maven. Stort :kram til dig, og krydsede fingre for at alt er fint når du skal til scanning igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har heller ikke prøvet det, men har til gengæld prøvet at bebs tilsyneladende havde en cyste på navlestrengen, hvilket kan være tegn på kromosomfejl, og den læge jeg var ved var meget dyster, også fordi at jeg nægtede at tage chancen med hhv. moderkageprøve og fostervandsprøve, og snakkede om at den måske ville gå til grunde inden næste scanning som lå 3 uger ude i fremtiden... Det var heller ikke nogle sjove uger at skulle igennem, men det gik jo til trods for store og mange bekymringer... Og den lille dreng jeg bærer er der stadig og cysten ser ikke ud til at have nogen betydning i den forbindelse, men bekymrer mig stadig, og det tror jeg de fleste gravide gør hele vejen igennem.

Håber virkelig alt det bedste for dig... :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle,

Jeg har i dag været til en terminsscanning, hvor jeg så en blommesæk der svare til hvor langt jeg tror jeg er 5+3..

Men desværre ligger der også en blødning/ hæmatom derinde ;(

Er der nogen af jer der har prøvet det? Er så bange for at jeg abortere :(

Jeg skal scannes igen fredag for at se om det hele udvikler sig.. En uge kan være så forfærdelig lang tid :(

Kram

Hej!

Jeg begyndte at bløde da jeg var 8+3 og havde før det haft brunt udflåd over nogle gange. Kom til scanning og der var et fint hjerteblink, det eneste der var "underligt" var at den var fem dage mindre/yngre end beregnet. Nå men, de kunne se et hæmatom og sagde at det var derfra blodet kom. Til NF kunne de stadig se hæmatomet og det var/er 2x2 cm, men baby havde det så fint :) fik at vide at jeg kunne risikere at opleve blødning igen, men at jeg i så fald skulle scannes med det samme. Og nu er jeg 16+0 og har overhovedet ikke blødt siden 8.uge :) så det kan altså godt gå godt, og jordemoderen sagde at de ser det relativt ofte, med godt udfald.

Krydser fingre for at alt går som det skal og at spiren har det godt derinde :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER