Guest

nogle som er ferme til computer og billede redigering

71 indlæg i dette emne

Jeg søger nemlig et billede, som jeg har forsøgt at google, men kan ikke finde det ønskede billede, og tænkte, om der enten var nogle som kan finde det for mig, eller lavet et.

Jeg vil meget gerne have et scanningsbillede, som gravide får af deres barn, men i stedet for at man kan se barnet ligge i scanningen, så skal det være landet Korea eller bare sydkorea.

Vi har nemlig endeligt valgt, at vi vil bruge Korea som afgiverland. Og vil meget gerne kunne give vores forældre et scanningsbillede, når vi fortæller, at vi skal adoptere

Men er der nogle som kan hjælpe?

Jeg har lige redigeret min start på denne tråd

Del dette indlæg

Kan desværre ikke hjælpe dig, er en total spade når det gælder sådan noget ;)

Men vil gerne se billedet hvis du får det lavet, synes det lyder som en god idé :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan desværre ikke hjælpe dig, er en total spade når det gælder sådan noget ;)

Men vil gerne se billedet hvis du får det lavet, synes det lyder som en god idé :)

Altså Dorthea, nu skuffer du mig, troede du helt ærligt, at jeg ikke ville ligge det ind herinde? Selvfølgelig vil det være at finde i min adoptionstråd..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså Dorthea, nu skuffer du mig, troede du helt ærligt, at jeg ikke ville ligge det ind herinde? Selvfølgelig vil det være at finde i min adoptionstråd..

Ja jeg ved ikke hvad jeg tænker på, skulle nok bare gå i seng ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Noget ligende dette?

jaaaah :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt prøve at arbejde videre med det, men det bliver først i morgen, sengen kalder.

Men hvis du nu fandt de billeder du vi bruge (landene) så ville det være en stor hjælp.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

post-259-035859400 1293574801_thumb.jpg

Arh der var en med mere overskud end mig :)

Super.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor er i bare søde, kan i også lave et med Bulgarien i ?

Og 1000 tak for hjælpen....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Bulgarien :balloons

ej hvor er du bare fantastisk, og 1000 tak for hjælpen

Del dette indlæg

Annonce ♥

De er fine

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja Vestnic og stinnamusen kan bare det der... :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det må man sige :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de gode de billeder :) Synes det er sådan en sød idé med de scanningsbilleder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de gode de billeder :) Synes det er sådan en sød idé med de scanningsbilleder :)

hold op, du har været tidligt oppe Dorthe, din besked er skrevet ved en 7 tiden... Og så her midt i juleferien...

Men ja jeg er også ret vild med de scanningsbilleder, det var derfor, at jeg eftersøgte, nogle som kunne lave dem for mig, for jeg kunne ikke fínde dem på google... Men så er det jo dejligt, at der er nogle dejlige kvinder herinde, som kunne lave dem til mig :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er kl 7.22 tidligt??

For på det tidspunkt havde jeg været vågen i en hel time pga misserne.. Tror en lur bliver nødvendig senere

Del dette indlæg

Annonce ♥

hold op, du har været tidligt oppe Dorthe, din besked er skrevet ved en 7 tiden... Og så her midt i juleferien...

Men ja jeg er også ret vild med de scanningsbilleder, det var derfor, at jeg eftersøgte, nogle som kunne lave dem for mig, for jeg kunne ikke fínde dem på google... Men så er det jo dejligt, at der er nogle dejlige kvinder herinde, som kunne lave dem til mig :loveshower

Jeg har desværre børn som ikke har forstået begrebet ferie eller weekend = sove længe ;) Fik dog holdt Tobias i sengen indtil kl. 6.30.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er kl 7.22 tidligt??

For på det tidspunkt havde jeg været vågen i en hel time pga misserne.. Tror en lur bliver nødvendig senere

ha ha ha ja sådan er det med dyr. Vores hund vækkede os kl 4.30 imorges, fordi han stod og gøede af den affaldsæk vi har stående med alt gavepapiret fra jul (det kan brændes i brændeovnen)

Jeg har desværre børn som ikke har forstået begrebet ferie eller weekend = sove længe ;) Fik dog holdt Tobias i sengen indtil kl. 6.30.

ha ha ha jeg var også selv A-menneske som lille, men heldigvis var for min mor, som er b-menneske, så var/er min far også a-menneske og oppe, når jeg stod op

Del dette indlæg

Annonce ♥

ha ha ha jeg var også selv A-menneske som lille, men heldigvis var for min mor, som er b-menneske, så var/er min far også a-menneske og oppe, når jeg stod op

Tobias er jo også van til at vi i hverdagene står op kl. 5.45 ;) Så er det svært at lave det om i weekenderne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er udpræget B menneske, men det er kattene da fuldstændig ligeglade med åbenbart

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-259-035859400 1293574801_thumb.jpg

WOW det er godt lavet :) Kan du lære mig det søde? Det var da en totalt smart idé og ser muligheder for mig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gitte jeg tænkte på at det måske kunne være at du skulle tage et mavebillede. (Eller jeg kan tage det) og så kan vi sætte scanningen på der? Eller landet?

(Jeg er uddannet grafisk, så jeg kan lave det)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gitte jeg tænkte på at det måske kunne være at du skulle tage et mavebillede. (Eller jeg kan tage det) og så kan vi sætte scanningen på der? Eller landet?

(Jeg er uddannet grafisk, så jeg kan lave det)

Orv.. Det var også en god ide

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER