Guest

nogle som er ferme til computer og billede redigering

71 indlæg i dette emne

Gitte jeg tænkte på at det måske kunne være at du skulle tage et mavebillede. (Eller jeg kan tage det) og så kan vi sætte scanningen på der? Eller landet?

(Jeg er uddannet grafisk, så jeg kan lave det)

vil du have et billede af min mave? aaaahhhhh det er jeg så lidt for forfængelig til...

Del dette indlæg

vil du have et billede af min mave? aaaahhhhh det er jeg så lidt for forfængelig til...

Det er ok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ok :)

når jeg nu har tabt mig yderligere, og vi engang får barn i forslag, så er jeg klar på at få lavet nogle sjove og gode billeder :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

når jeg nu har tabt mig yderligere, og vi engang får barn i forslag, så er jeg klar på at få lavet nogle sjove og gode billeder :-)

:) Så laver vi det bare til den tid, hvis du får lyst :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Så laver vi det bare til den tid, hvis du får lyst :)

ja så kan jeg tage ned til Stinnapigen og få hende til at tage nogle gode billeder, for hun kan altså noget med et kamera også selv om motivet ikke er det skønneste :lol , og så kan du sidde og lave mavebilleder med scanninges billeder på... Uhhh det kunne blive sååå godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja så kan jeg tage ned til Stinnapigen og få hende til at tage nogle gode billeder, for hun kan altså noget med et kamera også selv om motivet ikke er det skønneste :lol , og så kan du sidde og lave mavebilleder med scanninges billeder på... Uhhh det kunne blive sååå godt

Det må du gerne søde :) (men jeg kan også noget med et kamera)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det må du gerne søde :) (men jeg kan også noget med et kamera)

ej du bor jo tættere på, hvad siger du til, at lave trash the dress billeder engang i foråret? jeg vil nemlig gerne have sådan nogle billeder af min brudekjole...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er trash the dress??

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej du bor jo tættere på, hvad siger du til, at lave trash the dress billeder engang i foråret? jeg vil nemlig gerne have sådan nogle billeder af min brudekjole...

hvad er det for en slags billeder?

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad er det for en slags billeder?

det er billeder af evt. mig i min brudekjole, som laver hverdagagtigte ting. man kan også som ordet virkelig sige trash the dress, og tage nogle vilde billeder af bruden i kjolen lave vilde ting, Stikan har lagt nogle af hendes trash the dress billeder i fotoafdelingen

Del dette indlæg

Annonce ♥

sådan nogen i vand og sådan.... altså hvor man vrider det sidste liv ud af kjolen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

WOW det er godt lavet :) Kan du lære mig det søde? Det var da en totalt smart idé og ser muligheder for mig ;)

Det kan du tro søde... :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej en go' idé :super

Og rigtig fine billeder der kom ud af det :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

sådan nogen i vand og sådan.... altså hvor man vrider det sidste liv ud af kjolen?

havde dog ikke tænkt, at det skulle være helt så voldsomt som Stikans billeder, men bare billeder, hvor jeg laver hverdagsting i kjolen... Evt som Kejzers, hvor hun står ved busstoppetstedet og venter, eks vasker op, eller går tur med hunden osv i den dur, eller som Gitlans hvor hun graver og mener også hun cykler i sin brudekjole...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville aldrig kunne cykle i min brudekjole *gg*

Slæbet ville komme i vejen konstant *gg*

Del dette indlæg

Annonce ♥

havde dog ikke tænkt, at det skulle være helt så voldsomt som Stikans billeder, men bare billeder, hvor jeg laver hverdagsting i kjolen... Evt som Kejzers, hvor hun står ved busstoppetstedet og venter, eks vasker op, eller går tur med hunden osv i den dur, eller som Gitlans hvor hun graver og mener også hun cykler i sin brudekjole...

JEP jeg var rigtig ond ved hende ;) og tvang hende til at cykle, grave osv... ;) Men det er jo allerede flere år siden.. og var med mit lille gamle kamera..

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEP jeg var rigtig ond ved hende ;) og tvang hende til at cykle, grave osv... ;) Men det er jo allerede flere år siden.. og var med mit lille gamle kamera..

men jeg synes alligevel, at det var nogle fede billeder, og hvor kjolen ikke blev helt skadet af det... Vil jo stadig gerne kunne gemme min kjole.

Stinna, hvad har du efterfølgende gjort ved din brudekjole? min står på en gine på vores kontor/gæsteværelse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dem skal du nok have Stine til at tage. Der går i hvertilfælde 3 måneder før jeg kan gå i terræn og gå ned i knæ (har lige fået knæoperation )

Del dette indlæg

Annonce ♥

men jeg synes alligevel, at det var nogle fede billeder, og hvor kjolen ikke blev helt skadet af det... Vil jo stadig gerne kunne gemme min kjole.

Stinna, hvad har du efterfølgende gjort ved din brudekjole? min står på en gine på vores kontor/gæsteværelse

Jaaa det var aller første gang jeg skulle prøve og tage sådanne billeder.. så syntes da de blev ok.. Havde jo en SMUK model... ^_^

Hmm den ligger i en plast kasse... ville egentligt sælge den.. MEN vi hev jo 2 stivere ud af den.. plus den ikke er renset endnu..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dem skal du nok have Stine til at tage. Der går i hvertilfælde 3 måneder før jeg kan gå i terræn og gå ned i knæ (har lige fået knæoperation )

nu skal det jo også først være til foråret/sommer. Gider ikke ud i denne kulde og tage sådanne billeder :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole hænger i skabet i posen endnu

Og selvom det er 3 år siden er den heller ikke blevet renset endnu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine billeder de har tryllet sammen til dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole er heller ikke renset endnu og til sommer er det 2 år siden den var i brug ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine billeder de har tryllet sammen til dig :)

ja jeg er også ret vild med dem :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER