Babyloove

Pco'en er eksploderet

11 indlæg i dette emne

Hej kære piger,

Jeg er ny herinde, men nåede lige, at lave en lille intro-besked igår.

Jeg har været til scanning hos gyn. idag som blev lettere bekymret over min højre æggestok -

dvs., at der er kommet sindsygt mange cyster, som er mellem 3-7 mm.

Nu tænker jeg, hvordan er udsigterne, hvis jeg venter 2-4 år, med pb? Ville det være dumt? Skal jeg snakke med ham om, metformin allerede nu? Jeg har ingen kæreste, så det ville blive noget med en insemination, skal jeg undersøge det?

Skal jeg i det hele taget starte nu, eller kan jeg sagtens vente på, at det sker au natural - selvom min pco forværres?

Lige lidt om mig:

Jeg er 26, uddannet på kontor, men pt. arbejdsløs.

Fik konstateret pco for små 2 år siden.

Jeg har allerede haft én SA, tilbage i januar, hvor jeg var 6+3.

Kom glad med jeres råd og meninger :glad

Kram fra babyloove :biglove

Del dette indlæg

altså har jeg forstået det rigtigt, at du pt er single? har du et ønske om at få et barn nu??

Jeg ville vente med at gøre noget decideret for at blive gravid i form af behandling, derimod ville jeg læse og finde så mange informationer om PCO, og lægge livstilen om, så jeg lever udfra, hvad der er godt og for at mindske PCO´en. Spis dig gravid-bogen er rigtig god med forklaringer om, hvad der er godt at undgå.

Når så jeg fandt mig en kæreste, så ville jeg være ærlig ret hurtigt i forholdet, og starte projekt baby op tidligt.

Og hvis jeg ikke inden for en årrække af 2-4 år havde fundet manden ville jeg overveje enlig morrollen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vanni:

Jeg er single ja, men har ikke et disideret ønske om, at blive gravid - ville dog IKKE vælge det fra, hvis det kom.

Det lyder rimelig håndterbart, det du kommer med. Måske man kan låne bogen på bib.?

Tak for et godt svar.

Flere råd/erfaringer og historier er stadig velkomne

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :D Velkommen til!

Trælst med pco'en..