Oprettet September 20, 2012 Hejsasa, Det var da et dejligt nemt site, jeg lige faldt over her. Jeg er 26 og bor på Vestsjælland, nær Slagelse. Jeg blev gravid i primo Januar 2012, men fik en SA 6+3, desværre. Jeg har ingen kæreste, men ses stadig med "faderen" fra dengang - nu er jeg måske gravid igen (Termin ca. 13 Maj.). Skal til gyn. imorgen, og håber jeg får positivt svar. Jeg er indstillet på, at være alene med barnet, hvis det er sådan det ender. Jeg er desværre uden arbejde, efter 2 hårde depressioner, men er uddannet på kontor og overvejer, at starte uddannelse til dyrepasser til Januar - Hvis jeg ikke er gravid (Ellers kan jeg måske lige nå grundforløbet) :)) Men det var lidt om mig. Jeg håber I har en god aften :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Velkommen til dette fantastiske forum :balloons Håber du fårlov til at beholde spiren denne gang. Hvis jeg ligeledes gør så har vi termin tæt på hinanden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Det bliver jo spændende så :0) Tak for indlægget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2012 Velkommen til :) Håber der er en lille spire derinde til dig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Velkommen til :balloons Håber at der er en lille spir til dig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 21, 2012 Nåh, ingen baby til mig denne omgang. Til gengæld er min højre æggestok eksploderet i cyster pga. min pco. Så hvad gør man nu? Skal man så gå alvorligt igang med pb, selvom jeg ikke har en kæreste? Ved jeg "kun" er 26, men hvis min pco er ved, at udvikle sig så voldsomt, så er chancerne om 2-4 år, måske endnu mindre? Gode råd modtages med kyshånd :help Kram! Del dette indlæg Link to post Share on other sites